Michael van der Hoek

|
hahahaha, die onderzee-ers zal je niet tegenkomen gok ik zomaar wahaha maarja, ze zullen je kite inderdaad maar aanzien voor dat vliegtuigje waar ze op oefenen met die punt 50! wahahahaha. Plof, stukje doek in zee  Volgbootje zou super zijn.. maarja..ik ken niemand met een leuke speedboot  Maar volgens mij als je met een groepje gaat moet t best te doen zijn.. Waar vaar jij normaal dan leon?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Waar vaar jij normaal dan leon? Leon vaart meestal op het water  sorry kon het niet laten, inkoppertje Michael. Als ik Leon zie dan is het op Schellinkhout. Zie hem eigenlijk nooit op zee 
|
|
|
Pimp

|
Hé Michael, pas maar op met forumpraatjes onder werktijd. Het nieuwe kabinet  zoekt nog wat ambtenaren die moeten ophoepelen, dus voor je het weet heb je meer tijd om te kiten dan je lief is. 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
@ teigetje, dat was inderdaad een mooi inkoppertje. Schell ben ik zelf nog nooit geweest, zee en mijn homespot zijn veel dichterbij  @ Pimp, toch wel grappig dat ze me dan net vorige week een vaste aanstelling aangeboden hebben  hahaha Kiten mag alleen nog niet omdat me enkelbanden verrekt zijn.. dus dat wordt thuiszitten dan 
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
@michael: ik kite idd op Swoody, edam, Uimuidel en soms op Wijkiki beach... Gek genoeg nooit in DHelder....
|
|
|
mocem

|
Ik ga vanavond een maandje naar Bali. Ik wens iedereen in Nederland veel wind toe!
Gr, Marco
|
|
|
bredo

|
veel plezier daar op Bali, lijkt me heel mooi...ook kiten?
|
|
|
@LaurenS

|
Anyways,zondag en maandag tot in de middag kunnen we weerrr  .Gaan ff op schellie kijken denk  , en bij teveel oost ff naar Edam (sideshore) good old markermeer 
|
|
|
wouterb

|
enkhuizen?? is die te doen bij ZZO??
|
|
|
@LaurenS

|
Kan wel denk ik,alleeneerste stukkie zal lastig zijn omdat de wind over land komt,maar verderop goed te doen 
|
|
|
|
Giertje

|
Hoi,Frank ga je nu wel of niet kiten ? 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Voor vandaag geloof ik er niet in Ger ...het lijkt nu steeds minder te waaien . Morgen ben ik er natuurlijk (als het waait) 
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Yeah, morgen Schellinkhout, eerste keer in eeuwen! Nog iemand in voor een carpool?
|
|
|
wouterb

|
ben er lekker vroeg: mik op 9 uur.
|
|
|
@LaurenS

|
Me too, bakkie pleur op en inpakken en wegwezen. ltrz 
|
|
|
Teigetje

|
weeki weeki, gaat er nog wat gebeuren vandaag. Wind is zuid misschien wat oost erbij  Weer een keertje naar Swoody  Haring Harry ben je al wakker. 
|
|
|
Giertje

|
Hoi Teigetje kijk even uit je neemt een groot risico Zo gauw Haring Hai zijn neus laat zien loop je de kans dat de wind inkakt 
|
|
|
Teigetje

|
Ja dat is ook zo Ger.  Ik denk dat hij nog lekker in zijn kribje ligt. Ik ga zo weg want me dochter moet om 11 uur in Hoorn zijn, neem vrouw en hond ook mee. De laatste keer dat ik die mee had bleef de wind ook weg  Heb ook mijn twijfels of het wel waait. Ga eerst naar Swoody en anders naar Enkhuizen en weet ik veel waar ik beland. 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het is wel een beetje twijfelachtig of Schellinghout wel de juiste spot is voor vandaag ...de wind is Z/O ...ik ga eerst wel even op Edam kijken als dat niets is kom ik ook naar Schell..
|
|
|
TBK

|
Zo, we zijn weer terug uit El Gouna, ondanks de weinige wind een topweek gehad met goeie gasten, vreselijk gelachen en etc.  Volgend jaar gewoon weer heen en zo meteen ga ik maar ff richting Schellie of Enkhuizen. Tot later !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
|
Kom net van Edam. Heb van 08.00 tot 11.15 gevaren. Wat een mega bud wind. de wind was te veel sideshore waardoor de haven in de weg lag. De eertse 200 meter was bijna niet te doen, windgaten en vrijwel onmogelijk om hoogte te lopen. Daarna redelijk te doen maar terugkomen was bijna onmogelijk. Nog een gast van het water gevist die 300 meter uit de kant zijn kite moest lossen.
|
|
|
@LaurenS

|
Zalig gevaren op Schell, wind had wat harder gemogen maar een lekker daggie gehad......
|
|
|