Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Het zal wel druk worden morgen op Schell. Denk er over om naar het paard van Marken te gaan.
Lekker gezellig ben je weer Gerrit. Kom op nou. Gezellie toch Gaan gewoon achter in het hoekie varen. Komt verder toch niemand
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Morgen @ Wijk aan Zee, denk gewoon bij de pier, zodat ik tussendoor ff een lekker capucinotje bij Aloha kan halen .... :-)
|
|
|
|
the littleman
|
We zouden morgen voor het eerst de razende bol aandoen,maar dit schijnt nogal heftig te zijn met de voorspelde swell! Toch maar nie. Morgen voor ons zoetwater matrozen toch een uitje naar wijk Ik ga er vanuit dat dit weer een superdag wordt met dikke wind en hoge bakken En zondag uiteraard naar Zandvoort! Iedereen veel plezier morgen!!!
|
|
|
Merijnhe
|
Het zal wel druk worden morgen op Schell. Denk er over om naar het paard van Marken te gaan.
Interessant .... Ik was laatst een rondje langs het Ijsselmeer en zag windsurfers bij Gouwzee / de dijk naar Marken en vroeg me af of daar gekite kan / mag worden .... geen gedoog plek toch? zou je er dan wel mogen windsurfen maar niet mogen kiten? Ben er wel 's winters geweest om te snowkiten.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik sprak van de week met iemand van de politie die belast is met vaarsurveillance in dat gebied en die gaf aan dat er geen verbod is op kiten bij de dijk naar marken. Er werd volgens hem regelmatig gekite.
|
|
|
|
Merijnhe
|
Mooi voor wind uit oostelijke richting .... als het ook aan de oostkant van de dijk naar Marken mag i.i.g
|
|
|
BaSS
|
@ouwetakkebossers goed nieuws! (ahum) Ik ga morgen ook lekker vroeg naar schellie... om een uur of 15:00 moet ik weer weg zijn... maargoed gewoon es proberen of ik er ook om 9 uur kan staan... Tot morguh!! (groet, jonge god met haar) Droogpakkie powerrrrrrrr! edit: WOW? dat Paard van Marken ziet er uit als een topspot?!?! (en dichterbij!)
|
|
|
|
|
BaSS
|
@Ride, haha wat ben jij erg zeg, ben bang dat je het nog meent ook .. Nog niet alle sites bekeken nee, maar wel die in houten proberen te bellen om es ff te informeren, maar daar kreeg ik voicemail, maandag weer es ff kijken @Herman ZEG! ik dacht dat jij in de luchtvaart zat!?!?! Hoe weet jij dat nou weer zo snel?!?!? whah! Mij was verteld dat de lijn secure was!?!? Ik weet het nog niet hoor.. maar het laat me slecht los ... Oeps, ik moet naar bed anders sta ik zometeen met wallen op het water, dat kan natuurlijk niet! Topdag morgen!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waait hier al lekker. Ga Harinkie (en inmiddels ook al mijn) ritueeltje effies doen en op naar Schellinkhout. Tot zo heren.
|
|
|
onderaqua
|
Lekker hoor mot ik weer werke, weer. Viel spass herren und damen.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Neem wel een extra barretje mee Erik, wijkie bunker..(ozone).
Helemaal geweldig! Vanaf hoe laat ben jij daar? Neem aan dat je zelf ook het water op gaat. Ik zal in dat geval zwaaien naar elke Ozone:). Ga nu eerst nog even joggen met me vriendin daarna kom ik naar bunker @ Wijk. Dus duurt nog ff.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo alle rituelen gedaan nu inpakken en op weg naar schellinkhout. ps heb mijn ID bij me, ik zie er nl erg jong uit maar mag toch in de ouwe lulle hoek
|
|
|
RobK
Geen avatar
|
Hey Erik, in de middag uurtje of 1, 1.30. Blauwe bus gele letters.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Hey Erik, in de middag uurtje of 1, 1.30. Blauwe bus gele letters.
Helemaal top!!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo schellinkhout was weer heerlijk, eerst viel ht iets tegen, begonnen met de 12 maar later trok de wind goed aan, heerlijk met de 9 gevaren.
veel bekenden, en ook gezellig op de kant en ook op het water. morgen weer.....
|
|
|
|