|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Lekker hoor, jammer dat onze syncroonloop (5:03 ) er niet zo mooi opstaat
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zaten mooie hoge loopies tussen Jannis . Helaas niet echt stabiel beeld. Jaa, mn eerste filmpje hea!! Heb nog genoeg te verbeteren voor in de toekomst Volgende keer ff mn helm wat beter op zetten, en wat minder chop opzoeken. Was echt niet normaal daar Lekker hoor, jammer dat onze syncroonloop (5:03 ) er niet zo mooi opstaat
Volgende keer zet ik em weer op Wide, doen we hem nog eens over
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo kite gabbers long time no see allemaal prettige feestdagen en alvast een gezond 2014 gr oma en opabeun JIHAAAAAAAAAAAAAAAA see you on the water
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er zeer fraai uit die spot ,ga ik ook een keer heen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zeker doen Peter, alleen dan wel met ZW tot W is het op ze mooist....zuid is erg choppy daar
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Het ziet er toch wel erg goed uit voor een kerstochtend sessie... Nog meer mensen richting schell zo?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Fijne kerst allemaal... .hoewel het weer er erg goed uitziet..... sla ik vandaag ook een dagje over ... ook verplichtingen bij mijn schoonouders..... maar de komende week ziet er goed uit ik hoop dit jaar nog wel een aantal keren te kunnen varen... @deBeun...kom je ook weer eens kiten..
|
|
|
Langbeest
|
Allemaal fijne dagen, vandaag en morgen familie gedoe. Dan lekker vakantie
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
neem ook maar ff 2 dagen rust, vandaag is het grote kite weer zo te zien dus wordt vrijdag weer knallen bij zuid schell, bij zuid west wijk
|
|
|
RobK
Geen avatar
|
Fijne dagen iedereen...... Over 2 dagen naar Barbados-------zin aan
|
|
|
Tony-G
|
Vrolijke kerst allemaal . Wie doet mee aan nieuwjaar's kitesurfing Meld bij Tony-G
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De weersvoorspelling voor morgen zijn heftig.. stormachtige wind en periode met regen ..... had gehoopt op een lekkere kitesessie ... om die aangevreten kilo, s weer kwijt te raken .. maar ik kijk het nog wel even aan. @TONY-G ...Waar denk je die nieuwjaars Kitesurf sessie te gaan houden ....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zaten mooie hoge loopies tussen Jannis . Helaas niet echt stabiel beeld. Jaa, mn eerste filmpje hea!! Heb nog genoeg te verbeteren voor in de toekomst Volgende keer ff mn helm wat beter op zetten, en wat minder chop opzoeken. Was echt niet normaal daar Lekker hoor, jammer dat onze syncroonloop (5:03 ) er niet zo mooi opstaat
Volgende keer zet ik em weer op Wide, doen we hem nog eens over Ook op 720p @ 60fps zetten, dat maakt echt veel uit qua schokken. Die synchroonloop heb ik niet gefilmd. Toen had Ronald de GoPro al op.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep kom ook ff kaiken rond die tijd
|
|
|
|
|