KiteFEEL
|
Vanmorgen tot een uur of 16:00 was het goed te doen. Daarna ging het los met inderdaad 65,9knp gemeten rond 17:30 uur.
Morgen gelukkig rustigere wind dan vanavond!
|
|
|
|
Ro@ld
|
Met respect vanavond staan kijken naar 3 helden op schell
|
|
|
pewpew
|
nog geloept mannen gister avond?
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wat worden we verwend gasten met de wind de laatste tijd . Morgen wederom een topdaggie helaas eerst weer ff werken maar toch om 2 uur weer op de spot
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen maar ff kieken waar we/ik naar toe ga, Wijk of Schel Harinkie nog vrij morgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker weer weekend .. en voor morgen weer een lekker windtje voorspeld dus maar weer naar de mooiste spot van N/H ... (schellie ) ben er om 11.00 uur ..
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
hoop dat het kan met 9 morgen... druk de webshops nog aan het afstruinen haha
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien wordt/is het 7m weer, IJmuiden staat nu op zo'n 28 - 36 noten Ik wacht even op wat de Haringhapper wil
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Eindelijk heb ik weer eens tijd om te varen. Ik ga nu inpakken en cu op schellinkhout
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
duidelijk teveel wind voor 9meter. Als iemand nog een mooie tip heeft voor een Cabrinha Switchblade 7meter, ik hou me aanbevolen iedereen veel plezier en safety toegewenst vandaag!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie....meer wind als voorspeld 30+ knp in de vlagen was het even goed werken met mijn 7 mtr..ging wel weer lekker hoog. Voor morgen wordt er niet veel wind verwacht ...hopelijk met hemelvaartsdag weer.
|
|
|
|
|
joosie
|
Alweer lekker druk op het water bij Schellinkhout Van 12:00 tot 16:30 heerlijk gevaren 25-40 knopies eerst met de 7 Catalyst en ook nog ff laatste uur met de 6m rally op 20m lijnen Nu helemaal Kapoetski op de bank
|
|
|
PeeWee
|
Lekkere strapless Downwinder gemaakt van Hargen naar Calantsoog. Pittig windje en soms hele mooie golven maar ook soms rommelig. Nu lekker rozig op de bank en klaar voor een filmpje.
See joes
|
|
|