Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gister heerlijk gevaren op Schel met Soul 15 en de Cab. SB 9 Veel plezier op IJmuiden Pe.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Heerlijk idd met dikke windvlagen en een paar hele dikke late backrolls. Nu is mijn kite energie op voor deze week
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ivm reis afstand vandaag uitgeweken naar Muiderberg, ook daar was de wind prima, heerlijk gevaren
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
En waar gaan wij vandaag allemaal naar toe, Andijk, IJmuiden, Wijkiki roept u maar. Ik heb besloten om naar Andijk te gaan. Ben ik al een tijd niet weest, us koikuh of het nog zo vlagerig is daar
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga vanmiddag ook weer naar Andijk ..ben er om een uurtje of 13.30 Edit:Het was weer een lekkere sessie, wel minder wind dan gisteren maar genoeg wind om goed met mijn 9 mtr kunnen varen... Het lijkt erop dat het de komende dagen wat minder is.... maar volgende week draaid de wind weer naar Oost misschien weer genoeg voor een avondsessie in shorty.
|
|
|
|
|
zwafra
|
Vandaag geen tijd ...maar morgen (woensdag) nog iets betere voorspelling is de wind nog wat oosterlijker dan is het weer goed te doen op Edam (lekker dichtbij).. Ben er om een uurtje of 15.30..
|
|
|
|
|
zwafra
|
Edam was weer super vanavond...ik begon met zo,n 12 knp maar de wind trok goed aan tot zo,n 20 knp... was goed gepowerd met mijn 11mtr . Morgen en waarschijnlijk in het weekend meer van dit soort toenemende thermische NNO wind...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekkel vanmiddag en vanavond op Blikkie in de Duitse hoek met de 11
|
|
|
the littleman
|
Was zeker gezellig in de Duitse hoek;) lekker windje ook
|
|
|
|
manrot
|
Gisteren nog lekker een uurtje kunnen varen op Edam, met de 11 meter was het prima te doen toen ik wegging kwamen Frank en Remco nog
|
|
|
prokiter
|
Wat denken we voor morgen Medemblik?
Voorspelling is een beetje wisselend.
Gr Arwin
|
|
|
manrot
|
Vandaag toch maar naar Medemblik gegaan ipv Edam. Was bang dat Edam te druk met badgasten zou zijn. Wind viel een beetje tegen maar uiteindelijk wel lekker gevaren met 11m en de door. Morgen weer, hopelijk dan iets meer wind
|
|
|
zwafra
|
Het was lekker op Edam ...om 12.30 met 3 man op het water de drukte kwam pas na 14.00 uur ,met veel beginners en die blijven allemaal vlak voor de kant hangen...verder het water op ruimte zat. Morgen weer zo,n dagje.
|
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Onderweg naar Blijburg.
Teveel oost voor blijburg 25min gevaren en door naar Edam. Edam prima wind nu!!
|
|
|
|
|