|
Giertje
|
Top dagje vandaag op schell met de 10. Ongelofelijk nieuws op het forum. De beul van Langedijk ontsnapt aan aanval zoetwaterhaai!
|
|
|
Haring High Richardt
|
De beul van Langedijk ontsnapt aan aanval zoetwaterhaai! En Zo Was Dat !!! Ochtend sessi met de 9 meter en middag sessi met de 11, evenuit waaie met gelukkig maar een buitje (van begin tot het end)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was heftig vanmiddag 45 plus wind en de 7 meter, lakkah hooog en inderdaad Henk die Woo 3 klopt geen reedt van, iemand nog een 2 legge
|
|
|
|
PeeWee
|
Bikkels hoor, vanmiddag op Schellie . Wat een windstoten.
|
|
|
the littleman
|
Tja wat een kudzooi wel geteld 14 min op het water gestaan, maar was gewoon niet te doen met mijn 5 meter. Het mag wel iets minder dan 50 knotse. Gewoon 30 of zo
|
|
|
|
Langbeest
|
Maandag eindelijk na 8 weken mijn spalk van mijn vingers af....pffffff kan niet wachten om het water weer op te gaan....
|
|
|
the littleman
|
Het wappert al lekker op schellie. Wie gaat er rond 9 uur het water op, voordat het weer te hard word rond 1 uur.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga het vandaag ook weer eens proberen...liefst niet gelijk met 35 knp ..dus ik ben er ook in de ochtend...
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanmorgen met Theo naar de parel van de Noord Zee gegaan, daar waren de omstandigheden minimaal, en was het een grote klotsbak Toen naar Schellinkhout en vervolgens , echt weggeblazen van het water in een Mega bui, met suuuper harde windstoten. ik was blij dat ik hulp van Joosie en Robert kreeg om mij weer heelhuids op de kant te krijgen, Jongens nogmaals bedank
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je had ook gelijk naar de "parel "van het zoete water (schellinkhout) moeten gaan..dan had je een Top dag gehad .
|
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was een tipisch Andijk weertje vanmiddag, met de 7 meter en als bruid Rob, thanks voor de sessi vanmiddag, Rob, lekker even goed uitgewaaid, beter dan op de bank legge . Je ging lekker Hoooog Rob
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekker op schel vandaag, beule met de 7, wat een top winter,
|
|
|
|
Haring High Richardt
|