Iberia vliegen

edwin88

Maart 31, 2007, 02:36:47
edit2Rapporteer  
Hebben er hier mensen ervaring om met Iberia vanuit dusseldorf naar fuerteventura te vliegen?, op de site staat dat je voor je kiteboard 2 charges extra moet betalen ik kan alleen nergens vinden hoe duur dat is.
semen

Antwoord #1 April 01, 2007, 03:34:58
edit2Rapporteer  
Kite golftas kopen, bv pro limit, een beetje normaal shirt aantrekken en max 15 kg in je bag stoppen. Op de vraag wat zit er in die tas alleen antwoorden, golfspullen. Ik doe er altijd een paar clubs en wat ballen bij. Nog nooit gecontroleerd maar better safe dan sorry , en je mag niet liegen.... ( golftas tot 15 kg is gratis ). Tas kost ongeveer € 100, en dat heb je er dus in een tripje uit.
Ga ieder jaar een paar keer met Iberia en nooit problemen.

succes
big_ben_lair

Antwoord #2 April 01, 2007, 15:23:54
edit2Rapporteer  
http://www.iberia.com > onderaan "contacts and FAQs"
dan klikken op "See all the frequently asked questions "
"Sports Equipment" uit het pull dow menu kiezen en daar staat
"Surfing and Windsurfing Equipment"

als je de boel daar vergelijkt hebben kitesurfers 5 KG meer dan golfers YeSS weg met die golftas dus en koop een goede kitebag  Joepie

p.s. in Hamburg daar kitesurfde de man van de douane/scanner zelf ook, dus het word steeds moeilijker om de boel voor de gek te houden
semen

Antwoord #3 April 01, 2007, 20:29:30
edit2Rapporteer  
Wat lul je nu man. Ben je wel eens met Iberia gevlogen?? Dat is de initiele vraag, ervaringen met Iberia. De site van Iberia noemen en niet goed lezen heeft geen toegevoegde waarde (kiteboard 2 charges).

De douane/scanner checked je bagage niet in dat doet de grondstewardess aan de ballie, die moet je dus overtuigen en dat lukt mij altijd prima met een gofbag als ik met Iberia vlieg.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.