zwelgje
|
ja da's allemoal leuk en oardig mienjong moarreeeeh, wat is nou "kitesurfen" in 't gruns? Wij dachten aan:
kaitsur'm
of gewoon:
kait'n
|
|
|
piedee
Gast
|
Dat is: Met'n plaank en 'n vloiger t'woater op
|
|
|
Jurrien
|
ja da's allemoal leuk en oardig mienjong moarreeeeh, wat is nou "kitesurfen" in 't gruns? Wij dachten aan:
kaitsur'm
of gewoon:
kait'n
en op zen utrechts dan??
|
|
|
piede
|
Wie hebben er allemaal nog meer de intentie om zaterdag te gaaan kite?? Komt dikke wind aan!!! Who cares about queensday....
|
|
|
piede
|
en voor vanmiddag nog mensen??
|
|
|
Taco.
|
wat gaan die lui doen op koninginnedag? op zoek naar kitesurfkoopjes op de rommelmarkt? (of zelf verkopen ) koninginnedag is toch synoniem voor zatte appies, veel te veel mensen per vierkante km, en heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel zooi waar niemand wat aan heeft. Kan leukere dingen bedenken! (ik zeg niet wat, maar het heeft iets met een kite en surfen te maken)
|
|
|
Jets
|
wiew! volgende week ben ik de hele week in workum te vinden.... ik ga een kitesurfinstructeurscursus volgen! heb der zin in!!!
|
|
|
|
piede
|
Dat klinkt leuk! Nou maar hopen dat er nog wind komt na morgen, moet namelijk eerst ff mn schatje uit callantsoog ophalen, daar is ze onder het mes geweest....
|
|
|
Steven @ Denemarken
Gast
|
ff snel een bericht uit Danmark, het is hier echt top, gewoon een vette kite spot voor mij alleen op 1 min lopen, is niet wat ik verwacht had, hopen dat de wind zo blijft. ik ziet jullie sontag.. daaaaag! Greetz Steve
|
|
|
Gj
|
Ey, vraagje waar beste kiten met Oost in Groninge?
|
|
|
Gertjan
|
lauwersoog, maaaar dat mag niet meer. dus dan maar naar mirns
is er trouwens al iemand bij de blauwe stad geweest om te kiten? is maar een half uurtje rijden
|
|
|
piede
|
er gaat morgen iig wel gekite worden! Wie gaat er nog meer?
|
|
|
CeesV
|
IK , op 't zuudloardermeer
|
|
|
Gj
|
Waar kan je het beste kiten met oosten, wind ?
|
|
|
Jets
|
bij Mirns!! Daar ben ik vandaag ook de hele dag geweest, was echt super!! vergeet je zonnebrand niet!
|
|
|
Mokey
Gast
|
mensjes die vandaag ook nog naar zuidlaardermeer gaan??
|
|
|
Gj
|
Nee vandaag niet, hijs te oost..
|
|
|
Airlust
|
he' Jats! Daar was ik ook...kheb je niet gezien. Weet ook niet hoe je er uit ziet.
|
|
|
Jets
|
ikke jou ook niet.... zou ook niet weten hoe jij er uit ziet! ik ben dat meisje met het rode haar.... herkenbaarder kan niet! echt balen, vandaag en morgen moet ik werken... en de wind wordt lekker! echt balen... vrijdag ben ik sowieso weer bij workum, dan moet ik stage lopen bij kitemobile, kiteles geven!!
|
|
|
Airlust
|
Ja ik heb wel een meisje gezien met rood haar. Ik had zelf die dag blond nat haar dus je had me kunnen ziet. Hehe Ik ga zaterdag weer!
|
|
|
Jets
|
oke, hopelijk ben ik er dan ook! ik heb in elk geval geen wedstrijd, dat scheelt alweer! spreek me maar aan dan!
|
|
|
piede
|
ik ga zaterdag met je mee bruin! Wat heb ik lopen balen vandaag zeg..... Kon namelijk niet kiet'n. En ik wou zo graag, weer lekker in mn shorty!
Vrijdag ook lopen balen zeg! Eerst de weg kwijtraken naar Mirns (ja Bruin, alweer...) En toen we er kwamen stonden er zon 12 knopen, wat na een uurtje afzakte naar 7/8... konden we weer nach haus.
Maar goed, er komen vast wel meer mooie dagen. Voor nu een goed weekend!
|
|
|
kuper...
Gast
|
donderdag hebben we echt een perfect dagje gehad dus zo balen vond ik het niet... kheb de kiteloop in elk geval gelandt :D
|
|
|