@LaurenS
|
Was weer lekker op teksel... Van 09 tot 11 goed kunnen varen maar helaas kikte de wind er al vroeg uit . Was gezellie met Ferry, Toy , Sabine en Sander eb vele andere locals. Later toen de wind bijna op was kwamen de toppers ook nog aanwaaien. Klaas , Herman en John ... Was gezellie mannuh bij paal 17 al met al een topdaggie
|
|
|
Fe®®y
|
was een top dag op texel 2 uurtje goed gepowert daarna niet veel wind meer. maar lekker in het zonnetje op het terras met de locals en later met peter, klaas , john en herman is ook niet verkeerd. peter als je volgende keer weer wilde plannen hebt ben ik er weer bij
|
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
kijk je uit met je plaatjes anders wordt haring boos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Van de week maar uurtje eerder beginnen, kan ik ook nog wat rakjes maken, wind ziet er iig goed uit!
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
See you tomorrow ,uurtje of 15:00 bij de pierrrrr...ltrzzzzz
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben in de middag te vinden op Schellinkhout dus pas op Das mooi, dan ga ik in de ochtend Effies een vraagie. Iemand nog een boardje te koop voor een beginner. Mijn fysio is ook begonnen met kiten, heeft al kites en de rest van de spullen, maar is nog op zoek naar een boardje. Hij is niet de allerlichtste dus beetje breed is wel fijn.
RIES Boardje staat op de monumten lijst en mag alleen getest worden voor het ultieme boardgevoel bij het kiten
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb al wat boardjes aan hem doorgegeven die wat voor hem zijn, maar wie weet is er iemand onder ons die wat anders wilt hebben en zijn boardje kwijt wilt. Niet geschoten is altijd mis toch. En dat extreme board van Richard kan hij echt nog niet aan hoor. Zelf wij hebben daar moeite mee. Denk zelfs dat alleen Richard de skills heeft om dat board onder controle te houden.
|
|
|