Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7775 Augustus 04, 2008, 18:08:46
edit2Rapporteer  
sluf is hoog vanaaf, hou daar wel even rekening mee;)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7776 Augustus 04, 2008, 21:48:09
edit2Rapporteer  
En, hoe was het vandaag?

Het leek vanmiddag wel te stormen in Oud-Beijerland waar ik zat, maar volgens AWD viel het wel mee (ruim genoeg, maar niet echt hard)
Alferink

Antwoord #7777 Augustus 04, 2008, 22:49:06
edit2Rapporteer  
En, hoe was het vandaag?

Het leek vanmiddag wel te stormen in Oud-Beijerland waar ik zat, maar volgens AWD viel het wel mee (ruim genoeg, maar niet echt hard)

Heb je nog mee gezocht naar die man die achter z'n boot aan was gaan zwemmen daar.
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #7778 Augustus 04, 2008, 22:57:03
edit2Rapporteer  
zag vanmiddag rond 16:30 brandweer politie en ambulance op de parkeerplaats van autoplaya weet iemad wat er gebeurt is ??
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #7779 Augustus 04, 2008, 23:17:05
edit2Rapporteer  
Zo! Dat was weer een heerlijk avondje! Om 7 uur ofzo met Robster en mn andere kitemaat op de Playa belandt...

Moest nog ff mn jetlag eruit varen (vanacht maar 3 uur geslapen omdat ik om 02.00 ineens klaarwakker was), maar daarna lukte alles weer prima!!
Ook weer mooi die zon zo in de wolken te zien ondergaan! Avondsessies zijn the best!!

@ The O en Robster: DOorgevaren tot het donker?? Ik moest weg omdat Jaco zn kite zacht was geworden en ging inpakken...

@Blueberry: Nog lekker gevaren??
Leon aero2
Gast
Antwoord #7780 Augustus 04, 2008, 23:46:10
edit2Rapporteer  
Het was een top avond op playa! 

Ging omstreeks 22:00 van het water af, heb nog wel het 1 en ander gevonden op het strand.

1x tas van een North Toro 10 uit 2006
1 paar Brunotti slippers

Geef maar pb. als je dezen spullen mist.

Zal het ook even in topic:  Gevonden / Vermist / Gestolen zetten.

thomasr

Antwoord #7781 Augustus 05, 2008, 00:20:08
edit2Rapporteer  
was top vanavond met Martijn op de Slufter!
mn kite alleen 1 keer binnenstebuiten gedraaid door de golven, maar hij draaide ook vanzelf weer goed gelukkig!

tot schemering doorgevaren, op het laatst met zn drietjes op t water ofzo, echt heeerlijk!
alleen daarna met een lege accu gestaan, aanduwen lukte niet, en het duurde best lang totdat de strandwacht langskwam, ook die lukte het niet met aantrekken met kabel, en toen kwam er gelukkig een auto langs met startkabels!

maar ik denk dat het  pas vrijdag ofzo weer wat wordt, aan de wind te zien..
ik ga pitten
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #7782 Augustus 05, 2008, 02:29:53
edit2Rapporteer  
Lekkere dag rustig veel zon en heel mooi windje.

Vandaag was boardjes kwijt raak dag binnen 5min of nog bijna allemaal gelijktijdig.
Ben nog nooit zoveel boardjes tegen gekomen op z'n rustige avond, was dat een groepsuitje?
Of willen jullie mij helpen om een tweede hands zaak te starten?
Gelukkig heeft iedereen z'n boardje terug want ben er geen meer tegen gekomen Grin .

Had mijn mini kite opstaan wat de 11m was te veel pompen, volgens  Aka Poor &  Le@n De pussy kite omdat de wind veel te zacht was, ik heb me prima vermaakt lekker cruisen en naar de sprongen van anderen te kijken.
Wolkenkrabber grinden laat ik aan jullie over d YeSS mes .

De 13m(Robster) was de grootste maat die ik tegen ben gekomen met een paar leuke sprongen. Ook nog wat andere bekenden hun spongen zien oefenen.

@Le@n we moeten wat nieuws gaan verzinnen anders zijn we onze nu nog  Cool space shuttle vrije zone Cool straks kwijt Grin

Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #7783 Augustus 05, 2008, 08:27:55
edit2Rapporteer  
ja hallo daar! loser
ben weer terug uit El Gouna.
Heerlijke vakantie gehad. Vrouw en kind hebben zich prima vermaakt.
Ik heb van de 14 dagen zeker 8 dagen lekker gevaren. mooie constante wind van rond de 20 knopen
Ik zat in Movenpick dus met eigen kitestationnetje waar dagelijks niet meer dan 15 kiters waren.
Eerst deel was ondiep en vlak water (zo'n 400 mtr) daarna stukje rif en dan diepte van 10 mtr. van zo'n halve kilometer lengte met lekkere golven. perfect om trikkies te doen en lekker op je plaat te gaan. Joepie
achter de vaargeul een gigantisch rif maar daarachter vlak water van zo'n halve meter diep met veel zandbodem en heel veel ruimte (vergelijkbaar met oppervlakte oostvoorne tot Sluf)
wel opletten want hier en daar ook stenen met koraal. nog keertje lekker knietje opgehaald, nu nog last van.
maar wtf. mocht de pret niet drukken. YeSS
Hotel was perfect, goede kamers, goed eten.
wel erg warm. overdag rond de 40 graden, s"nachts niet onder de 30. gelukkig is het niet benauwd.
Nog 2 snorkeltrips gemaakt naar zeer mooie riffen en met 5 wilde dolfijnen gezwommen, dit is onbeschrijflijk mooi. prachtige dieren om te zien. ik had ze eerst niet in de gaten en zag ze plots onder ons doorzwemmen. Ik schrok me kapot. Roll Eyes
kortom, voor herhaling vatbaar, El Gouna is een schitterende vakantie/kitespot!

Ik zie dat velen van jullie hier ook nog aardig hebben kunnen spelen  YeSS YeSS
Nou, ik zie jullie spoedig op het water. laat het maar lekker ZW blijven blazen....... Smiley
laters.
ROBST3R

Antwoord #7784 Augustus 05, 2008, 10:12:17
edit2Rapporteer  
Was echt geweldig gisterenavond!
@Poor ja we hebben doorgevaren tot de zon onder was.
@The O ouwe graspriet aka vloei!
@Leon Jij springt echt te hoog:D
@Ron welkom
Leon aero2
Gast
Antwoord #7785 Augustus 05, 2008, 10:32:20
edit2Rapporteer  
Ziet er toch ook wel weer verleiderlijk uit om vanavond nog is keer poging te wagen?
R.B.

Antwoord #7786 Augustus 05, 2008, 10:52:52
edit2Rapporteer  
Gisteravond was tie zeker wel ff lekker alleen ik snap maar niet dat mijn safty van mijn HP leash regelmatig eruit schiet (gisteren 2 x) en dan is het dus echt rennen achter je kite aan.
Verder was het wel ff lekker nu maar weer wachten tot het weer gaat waaien. Terwijl ik daarnet op de radio hoorde dat de wind de hele week blijft. Beetje vaag allemaal weer.
martijn

Antwoord #7787 Augustus 05, 2008, 10:58:32
edit2Rapporteer  
pfff wat een sessie zeg gister avond!

Met max 15 man op de slufter, zelfs nog een half uur met zn 4e op het water gestaan. Het was top! YeSS

Ron, welcom back! klinkt wel nice dat el gouna
Lex

Antwoord #7788 Augustus 05, 2008, 12:50:17
edit2Rapporteer  
Ron Grin! Nie top Tavilla geweest? En golven bij het movenpick ?
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7789 Augustus 05, 2008, 13:01:11
edit2Rapporteer  
Welcome back Ron, zo te horen heb een zeer fijne vakantie gehad. ThumpsUp
Post wat foto's.
Michiel.
Moderator

Antwoord #7790 Augustus 05, 2008, 21:11:45
edit2Rapporteer  
ja hallo daar! loser

Welkom terug Ron! ThumpsUp
Dat klinkt nog beter als mijn verblijf daar, en dat was al niet verkeerd. Ik ben echter wel in zo'n hoornschelp (idd. met hoornen van 15mm lang) gaan staan, en heb met een stuk in mijn voet zo'n 10 maanden rondgelopen. Dus let op je knie Undecided

Dat rif heb ik nooit gezien, heb ook maar een keer gekite bij Movepick en dat was 2 uur voordat we naar het vliegveld moesten. Klinkt echt dikke top was dat!
Ik zat vaak op Mangroovy beach, maar dat vond ik niet zo heel erg top vanwege dat de bodem dus niet echt heel goed ontdaan was van koraal en andere troep (want dat hebben ze werkelijk met de hand gedaan). Ook superondiep. Dat nieuwe tweede kitestation was toen nog in aanbouw. Was ik heengecruised. Op wat windsurfers na de enige, met een mooi rif wat 3m diep supervlak water opleverde Joepie YeSS Joepie YeSS

Ik ben er ook wezen duiken, maar helaas geen dolfijnen gezien. Zie je daar ook niet vaak, dus je mag jezelf gelukkig prijzen. Overigens in NZ ook met die beesten gezwommen, idd. echt een ombeschrijvelijke ervaring. En wat zijn ze groot!

Snel weer varen, ik heb zelfs wat van OR binnenkort. You will see Grin
Lex

Antwoord #7791 Augustus 05, 2008, 21:46:10
edit2Rapporteer  
Wij hebben op 2 verschilende dagen ook dolfijnen gezien, je hebt daar twee Dolphin Houses.
Michiel.
Moderator

Antwoord #7792 Augustus 05, 2008, 21:50:40
edit2Rapporteer  
... je hebt daar twee Dolphin Houses.

Huh

Toch niet in gevangenschap?
martijn

Antwoord #7793 Augustus 05, 2008, 22:06:04
edit2Rapporteer  
dude's, Ik reageer 15 dagen even niet meer zo veel, ben met vakantie.

veel plezier allemaal met de wind. hou wat voor mij over Grin
Michiel.
Moderator

Antwoord #7794 Augustus 05, 2008, 22:22:34
edit2Rapporteer  

Je maat ThomasR is weer terug, dus die kan je hier aflossen loser schater

Veel plezier! ThumpsUp
thomasr

Antwoord #7795 Augustus 05, 2008, 22:51:41
edit2Rapporteer  

Je maat ThomasR is weer terug, dus die kan je hier aflossen loser schater

Veel plezier! ThumpsUp

haha ik zal mn best doen om net zoveel als Tijn te spammen...  loser
Ron Rodeo

Antwoord #7796 Augustus 06, 2008, 07:18:51
edit2Rapporteer  
Ron Grin! Nie top Tavilla geweest? En golven bij het movenpick ?

Nou ja golven..... niet de golven die wij kennen maar golven die mooi door die soort vaargeul heen rolden, zeg maar, begrijp je het nog?.... Cheesy

en voor wat betreft Tavila...... dan mag ff niet meer!!!!!!!! Undecided
het leger en nog wat van die instanties hebben geklaagd dat het er te druk is met kitesurfers.(...)  ja daar dus ook al.  dus het is tijdelijk verboden voor kitesurfers.
Ron Rodeo

Antwoord #7797 Augustus 06, 2008, 07:20:26
edit2Rapporteer  
... je hebt daar twee Dolphin Houses.

Huh

Toch niet in gevangenschap?

nee zeker niet, beessies zijn lekker vrij.
Ze hebben het gewoon deze naam gegeven om dat daar de meeste kans is op dolfijnen.
Lex

Antwoord #7798 Augustus 06, 2008, 08:42:53
edit2Rapporteer  
Wat zoekt het leger op dat eilandje dan? Ik dacht dat het alleen in Nederland zo achterlijk was, beginnen ze daar ook al  ThumpDown
Ron Rodeo

Antwoord #7799 Augustus 06, 2008, 10:05:04
edit2Rapporteer  
ja hallo daar! loser

Snel weer varen, ik heb zelfs wat van OR binnenkort. You will see Grin

een 6 metertje soms.... YeSS
of had je alleen geld voor de gebruiksaanwijzing... schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.