weer IKO instructeurs voor Bonaire gezocht

roan

Geen avatar

April 18, 2008, 02:14:36
edit2Rapporteer  
Kiteboarding bonaire is op zoek naar serieuze instructeurs voor de periode van Mei-Juni tot eind september.
Interesse om er een tijdje tusenuit te gaan naar kitesurfparadijsje bonaire (30 graden en 20 knopen dagelijks!)
Wij hebben 1 of 2 instructeurs extra nodig voor deze drukke periode. Je komt in een team van nog 4 andere nederlandse instructeurs, en woonruimte word geregeld (wel op eigen kosten)Verder, goede verdiensten, veel werk, en veel kiten!
Begin juli tevens de mogelijkheid om je IKO op Bonaire te halen, mocht je die nog niet hebben en wel heel graag willen.

Stuur me een mailtje op :info@kiteboardingbonaire.com

Roan

Tevens zoeken we al instructeurs voor december tot april 2009. Interesse? mail naar info@kiteboardingbonaire.com

martijn

Antwoord #1 April 18, 2008, 02:17:19
edit2Rapporteer  
Dat lijkt me serieus echt vet om te doen.

Helaas ben ik nog maar 15.

ROBST3R

Antwoord #2 April 21, 2008, 01:36:16
edit2Rapporteer  
Komop mensen..... echt helemaal niemand interesse? Bonaire is echt een TOP eiland!!!
Ik ben er nu 4 keer op vakantie geweest en ik moet zeggen dat de wind daar echt heel het jaar door super is. Alleen Oktober November is `t wat minder.
Helaas heb ik zelf een vaste baan, anders had ik zeker wel voor een paar maanden kiteles willen geven op Bonaire.
boi reuter

Geen avatar

Antwoord #3 April 21, 2008, 04:06:52
edit2Rapporteer  
klinkt bijzonder dik!!

zou graag willen gaan doen maar ben nog beginner dus zal nog ff moeten oefenen miss in dec als ik wat verder ben!!!

niet toevallig horeca perso nodig voor in de bar daaro Huh daar ben ik wat meer ervarender in ThumpsUp
Nicolas

Antwoord #4 April 21, 2008, 06:22:18
edit2Rapporteer  
kan wel maar moet studeren jmr genoeg  
LOEN

Antwoord #5 April 23, 2008, 23:30:37
edit2Rapporteer  
Zag dit topic nu pas Roll Eyes

Stop een jaar met studeren en dit is wat ik aankomend jaar wil doen, werk combineren met kiten.
Net gereageerd, ben benieuwd of ze nog iemand zoeken...
Bopmorn

Geen avatar

Antwoord #6 April 24, 2008, 20:57:54
edit2Rapporteer  
hoppa gesolliciteerd ThumpsUp YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.