KappuhH
|
Opzich leuk boardje maar moeten de inserts zelf geboord worden? Prijs is opzich netjes voor een kiteboard maar zijn wel duurder dan normaal? Gaat het segment met Choc etc net iets te boven...
|
|
|
Nature
|
Opzich leuk boardje maar moeten de inserts zelf geboord worden? Prijs is opzich netjes voor een kiteboard maar zijn wel duurder dan normaal? Gaat het segment met Choc etc net iets te boven...
hey yes inserts worden morgen geboord hehe Zitten er al in gebouwt zijn geen inslag gelukkig die trek je er zo uit. ff doortappen en dan zijn ze af en natuurlijk de rail even mooi schuren Voor de afdeling choc etc hebben we natuurlijk ook wel wat a 280 Euro vintage boardjes maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met deze high quality deckjes.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Mooi boardje en niet duur.
|
|
|
|
Morres
|
continues rocker (geen vlak middenstuk)
|
|
|
Nature
|
continues rocker (geen vlak middenstuk) Yes hadden we al op de oude boards en dat loopt lekker hoogte en popt alsnog van de planeten. Flex, Super harde pop en hoogteloop ability is toch altijd een lastige factor Zoals die nu is echt goed hehe bovenop is die vlak en base is gebogen wat wil je nog meer haha
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Mooi boardje ben benieuwd hoe ie vaart
|
|
|
Nature
|
Mooi boardje ben benieuwd hoe ie vaart
thnx again. volgende week ergens komen ze iig binnen dan kan er ook getest worden mits er wind is natuurlijk pb'tje, emailtje of msn toevoegen @ info at nedeland-kite.nl wel wssnlijk Zandvoort, Ijmuiden en Muiderberg vind je mij meestal.
|
|
|
Morres
|
continues rocker (geen vlak middenstuk) Yes hadden we al op de oude boards en dat loopt lekker hoogte BS, een vlak board loopt meer hoogte en is sneller. Ik zei verder niks slechts over het board, en ik vind m dr ook strak uitzien (hoewel de foto's niet bepaald hoge kwaliteit zijn). Maar een board met meer rocker loop echt niet beter hoogte, juist niet, omdat je minder opp. hebt dat het water raakt.
|
|
|
Nature
|
continues rocker (geen vlak middenstuk) Yes hadden we al op de oude boards en dat loopt lekker hoogte BS, een vlak board loopt meer hoogte en is sneller. Ik zei verder niks slechts over het board, en ik vind m dr ook strak uitzien (hoewel de foto's niet bepaald hoge kwaliteit zijn). Maar een board met meer rocker loop echt niet beter hoogte, juist niet, omdat je minder opp. hebt dat het water raakt. Niet helemaal waar maargoed test t en je zal t zien! we hadden 5,5 op de 2008 modellen nou geloof me dat liep hoogte van de planeten zelfs beginnertjes konden hoogte houden edged makkelijker namelijk. was een uitleg he waarom we hier voor hebben gekozen en geen vlak middenstuk Trouwens meer rocker loopt meer hoogte en makkelijker bochten carven nadeel is dat t minder hard kan kanten aan met harde wind. ligt losser/speelser in t water. Mincer kan je met harde wind langer je rail houden alleen is weer minder op chop en minder makkelijk bochten carven. FF google; Rocker Rocker is the curve of the board from end to end. A board with a higher rocker has a more banana-like shape and a "loose" feel. A board with a lower rocker has a straighter shape tend to be more stable and allows the rider to accelerate better and gain easier control over the board.
|
|
|
robin..
|
continues rocker (geen vlak middenstuk) Yes hadden we al op de oude boards en dat loopt lekker hoogte BS, een vlak board loopt meer hoogte en is sneller. Ik zei verder niks slechts over het board, en ik vind m dr ook strak uitzien (hoewel de foto's niet bepaald hoge kwaliteit zijn). Maar een board met meer rocker loop echt niet beter hoogte, juist niet, omdat je minder opp. hebt dat het water raakt. de kwaliteit word wel beter als ik hem een keer onder deze jongen leg http://www.cambo.com/Html/Images/Legend-2BW.jpg(zijn niet mijn foto's van het board)
|
|
|
|
To
|
ik wil je boardje wel is testen als er ergens wind staat laat mij het even weten waar je heen gaat, lijkt me wel een nice boardje!
|
|
|
To
|
was jij toevallig zondag in zandvoort met een blauwe kite?!
|
|
|
Nature
|
was jij toevallig zondag in zandvoort met een blauwe kite?!
Ik was op zandvoort ja maar niet gekite sneeuwde daar toen doorgereden naar ijmuiden daar scheen de zon de hele dag hehe. alleen amper wind! iik zal je de tijd laten weten dat ik etc.
|
|
|
Morres
|
continues rocker (geen vlak middenstuk) Yes hadden we al op de oude boards en dat loopt lekker hoogte Trouwens meer rocker loopt meer hoogte en makkelijker bochten carven nadeel is dat t minder hard kan kanten aan met harde wind. ligt losser/speelser in t water. Rocker Rocker is the curve of the board from end to end. A board with a higher rocker has a more banana-like shape and a "loose" feel. A board with a lower rocker has a straighter shape tend to be more stable and allows the rider to accelerate better and gain easier control over the board. Je spreekt jezelf tegen, dat gezegd, stuur maar op
|
|
|
Nature
|
Bij veel wind heb je gelijk maargoed tis ook voorkeur!
|
|
|
Glenn Black
|
Ik vind het wel zeker een mooie prijsje hebben.. 380,- compleet.
|
|
|
michiel v geel
|
ik vnid het nog best veel maarja kiten blijft duur
|
|
|
Geronimo79
|
Kan niet wachten dr eindelijk op te varen!
|
|
|
KappuhH
|
Vaar die van jou wel een keer op Mirns als dat mag
|
|
|
Morres
|
Bij veel wind heb je gelijk maargoed tis ook voorkeur! Nee, ik heb gewoon gelijk, punt. Niks met veel of weinig wind te maken.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vind het wel zeker een mooie prijsje hebben.. 380,- compleet.
FF los van het feit dat de boards er top uit zien maar die 380,- is nog steeds een verkoopadviesprijs...
|
|
|
Geronimo79
|
Vaar die van jou wel een keer op Mirns als dat mag Tuurlijk. Dat moet wel lukken.
|
|
|