Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Bedankt voor het medeleven Enige vervelende is dat ik even niet het water in kan. Verder valt het wel mee eignelijk, beetje vervelend en pijnlijk gevoel. Het gaat wel al een stuk beter.
|
|
|
|
Micky
|
Tering Jeroen , jij ben de klos zeg, duurt al een tijdje die oor ontsteking . hou je haaks.
Hey ouwe beftekkel waar hang je uit de laatste tijd? Ik heb iig oorontsteking en voorlopig nog even uit de roulatie Vaar regelmatig maar te weinig en soms onverwacht zoals vandaag tussen lunch en diner ... Dus 2 uur op scheef gevaren. Was best leuk met die golven... Paar keer lekker hoog en ver gegaan. Luisteren kon je al niet...als nu ook het horen je nog vergaat...
|
|
|
Micky
|
iemand nog aan de ochtend sessie ?
Zou wel willen maar moet sinterklaas ontvangen om 10.30
|
|
|
|
Jeromez
|
Was vandaag wat laat wakker en waar is die voorspelde woei gebleven Morgen wordt het misschien nog wat volgens de pro Moet hoog nodig het water weer op, gister op het strand met de 8m gestaan maar uiteindelijk toch besloten om het niet te doen. Was net te hard en de combinatie met de matige nachtrust leek het me niet verstandig om te overpowered te gaan kiten. Dacht vandaag wel te kunnen knallen. Achteraf toch misschien een stomme beslissing Ik ben blij dat er nog iemand hier verstandig is
|
|
|
haast - te - recht
|
goed yoram dat je vrijdag verstek heb laten gaan maar vanmorgen was het perfect, rond de 18 knoopies dikke swel .
|
|
|
|
Jeromez
|
Mijn oorontsteking is ook weer bijna over! Gelukkig ligt er nog net geen ijs op het water Maar wie weet binnenkort nog ff een sessie eruit persen
|
|
|
haast - te - recht
|
morgen Noord , dus vaarbaar in katwijk, ik ga rond de middag , meer bikkels ? uiteraard zwaantje
|
|
|
Micky
|
morgen Noord , dus vaarbaar in katwijk, ik ga rond de middag , meer bikkels ? uiteraard zwaantje
En? Lekker gevaren...
|
|
|
haast - te - recht
|
hey micky, nee niet gevaren ,zag dat het maar 16 knoopies was en vind dat niet de moeite in deze kou. vind kou niet erg maar dan wel knallen . nu maar een leuk veldje op zoeken voor te snow kiten (vliegkamp valken burg zou top zijn , staat toch leeg )
|
|
|
HDFrank
|
Hey Haas te recht!
Als Vliegveld valkenburg voor snow kiting groen licht krijgt hoor ik het graag!!
Snow kiten op de start baan? MIsschien ice kiten op het meertje?
Hahahaha Lekker dichtbij vanuit voorburg
Grtz Frank
|
|
|
|
KaleKiter
|
Nog gegadigden morgen bij 't Zwaantje rond een uur half twaalf!!! Kunnen s'middags braaf en voldaan bij de Sint op schoot ;-)
Windy greetings, Pieter
|
|
|
|
|
KaleKiter
|
T wordt een middagsessie voor mij zaterdag. @Jeroen. Kan jij niet s'middags?
|
|
|
Jeromez
|
Nee helaas heb ik 's middags sociale verplichtingen. Daarom denk ik maar 's ochtends vroeg naar de Playa! Zometeen vast inpakken!
|
|
|
KaleKiter
|
Zondag is ook nog een optie, dan ga ik. Hoorde net dat ik ws moet werken morgenmiddag
|
|
|
|
haast - te - recht
|
morgen 9 graden en 20 knopen . knallen laatste keer dit takke jaar :-)
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
nog mensen uit de omgeving die gaan snowkiten als de wind het toelaat? ik heb vandaag sneeuwverlet een daggie dus laat de wind maar komen,ik heb een mooi weiland bij woubrugge als spot!
|
|
|