|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Alhoewel het wat fris zal zijn, kan er morgen misschien wel gekite worden, maar waar kan dat goed bij ZO en zo dichtbij mogelijk t.o.v. Haarlem? Schellinkhout, Enkhuizen, Edam of moet je echt naar Mirns of iets dergelijks?
|
|
|
onderaqua
|
Vandaag nog gevaren was nie veel nie.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vandaag nog gevaren was nie veel nie.
Was er wind voorspelt dan ? Dinsdag en/of woensdag geloof ik wel maar met deze kou blijven we lekker binnen en weer keihard aan het werk om warm te blijven
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Raad het je niet aan John , wel erg koud hoor komende week. Gevoelstemperatuur kan rond de -15 zijn met die wind. Laat maar een bak sneeuw vallen !!
|
|
|
Idefixe
|
als het vaarbaar is ben ik erbij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dinsdag john ? we gingen toch vrijdag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of toch dinsdag we moeten wel sisja effe bellen anders is ie weer op oostvoorne whaaaaaaaaahahahahahahahahahahh JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Raad het je niet aan John , wel erg koud hoor komende week. Gevoelstemperatuur kan rond de -15 zijn met die wind. Laat maar een bak sneeuw vallen !! Ach Tim, afgelopen jaar was het ook koud. Gewoon gaan. Als het echt niet meer te doen is, gaan we effies in de auto zitten opwarmen en dan weer verder knallen. Gaat nog gezellig worden ook, Beuntje, Tom, Jeroen. Gaan we lekker allemaal het water op. Gaan we nog wat lekkers meenemen. Ik zal tompoezen halen. Net als vorige keer, lekker en gezellig. Kom op Tim, doe eens gek, neem vrij en kom naar Enkie. En Hans, jullie krijgen me toch niet gek. Ik ben er gewoon wanneer jullie er zijn, stelletje naaiers. Ja, Oostenwind he..............zal Jeroen wel weer met zijn droogpak aan op Oostvoorne staan. Hij vond het al zo rustig, raar he.
|
|
|
|
onderaqua
|
Vandaag was het ook nie veel nie. Morge misschien.
|
|
|
|
Langbeest
|
jeetje Tim,
Mooie spullen kerel. Ben je nu eindelijk eens blut???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Snowboard heb ik al 2 seizoenen hoor, spullen heb ik wel geld niet dat moet rollen... goed voor de economie
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Alles ligt alweer klaar voor Feldberg Tim, zien ik !!! Heeft er al lekkah gesneeuwt van de week, zeker 50 cm @ the top... Gisteren waren de liften open voor het eerst... en ik zag al wat kites in de lucht hangen op de cam. Kiteschool aloha goes Feldberg en wij gaan mee... Vergeet je camera niet Tim
|
|
|
KaleKiter
|
Dag Mensen,
ZIjn er nog mensen die op Edam gaan varen dinsdag? XIe dat er wel op Enkhuizen wordt afgesproken, maar das weer ff verder vanuit Leiden. En als ik ga, kan ik dan met m'n 5/3, schoentjes, kapje en handschoenen aan die bar gaan hangen of heb ik nu toch echt een droogpak nodig?
Windy greetings,
Pieter
|
|
|
KiteFEEL
|
Topdaggiej op Edam gehad. In de ochtend wat weinig wind. Later top!! Lekker fris. Droogpak geen overbodige luxe! Morgen misschien snowkite, anders maar weer het water op @ Edam.
|
|
|
Ride
|
Dag Mensen,
ZIjn er nog mensen die op Edam gaan varen dinsdag? XIe dat er wel op Enkhuizen wordt afgesproken, maar das weer ff verder vanuit Leiden. En als ik ga, kan ik dan met m'n 5/3, schoentjes, kapje en handschoenen aan die bar gaan hangen of heb ik nu toch echt een droogpak nodig?
Windy greetings,
Pieter
Edam is meestal vrij rustig qua kiters, zeker nu het wat kouder wordt. Wordt meestal wel gepost als er mensen naar Edam gaan. Misschien kan je dinsdag gewoon een keer doorrijden naar Enkie. Ook jammer als je helemaal alleen staat op Edam. De meeste varen met een droogpak, maar met een wetsuit kan het nog wel. Wel erg koud en de sessies worden dan wel korter. Doe er desnoods een shorty onder als je die hebt.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
koud wat koud zuip al drie dagen antivries om door te kunnen varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we gaan los vrijdag toch john ? o nee was dinsdag ( grapje )
|
|
|
Ride
|
Nog 2 naggies. Eindelijk weer het water op. Tis alweer 2 weken geleden. Veel te lang. Hoe laat ben je er. Ik ben er denk ik rond een uurtje of half elf. Koffietijd.
|
|
|
@LaurenS
|
Haha die John en Hans dat bennuh echte bikkelharde kerels. Sinds gister zit ik in Prea waar het lekker hard waait. Wel 30 graden offcourse. Sluit me weer bij jullie aan over een weekie of 2 met afgetraind torso natuurlijk ! Laters , Peter
|
|
|
KaleKiter
|
@Ride
Bedankt voor de info. Xal ff kijken of naar Enkhuizen kom. Laat t nog wel ff weten. Goeie tip ook om m'n shorty eronder te dragen.
Ciao
|
|
|
FlyingHigh
|
Gister terug gevlogen vanuit bonaire. Woensdag half uurtje onder mijn taboo kunnen hangen. 'S avonds door mijn voet gegaan net nu er wind zou komen de komende 2 dagen. F"K. Hoop dat poot snel hersteld( nu alle kleuren van de regenboog), dan ben ik weer op schellie te vinden. Veel plezier dinsdag mannen, hoop dat het knallen wordt!!! Ben nu al jaloers
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Stelletje bickels ... zitten jullie de boel fucken of gaan jullie morgen echt naar Enkhuizen ??? het is nu voor mij echt te koud.. morgen -1 graad en een krachtige NO wind ..gevoels temperatuur -15 graden... @kalekiter ...lijkt mij nu niet meer te doen in een 5/3 wetsuite @FlyingHigh ...beterschap met je voet..
|
|
|