Emma
|
Ik wil er ook wel 1tje
|
|
|
reinout
|
emma, van harm of van dikkiedik?
|
|
|
Tom Kite
|
Ik ben mijn kamer aan het verbouwen, en als hij klaar ik wil ik er zeker wel een paar kite posters ophangen. Ik doe mee !
|
|
|
Psychotic
|
Mail mijn even ik heb nog een aantal F-one posters liggen met een Flat 3 over de kicker en een switch KBG en een dikke wave ride van raphel salesc ik heb er maar een paar dus!!! www.xwatersport.comHeb je mijn mailtje ontvangen?
|
|
|
Harm
|
- Jan-Timon van Dorp - Marten Leerink Krijgen er zoiezo een ik heb er nu nog een liggen volgende week komen er weer meer dus die genen die gemailt hebben wie nu al eerste zijn aderes stuurd krijgt de 3e poster!!
|
|
|
Harm
|
en Daan Disselhorst is de 3e!! ok dude`s als ik er weer heb horen jullie het via dit forum TX!
|
|
|
Sherida
|
Mij lijkt zo'n poster ook wel vet! Maar dan wel een A0
|
|
|
arjanschip
|
mij ook. A0 is wel het mooiste ja
|
|
|
Psychotic
|
- Jan-Timon van Dorp - Marten Leerink Krijgen er zoiezo een ik heb er nu nog een liggen volgende week komen er weer meer dus die genen die gemailt hebben wie nu al eerste zijn aderes stuurd krijgt de 3e poster!!
|
|
|
bandito
|
496 ik stem ook voor
|
|
|
DaanD
|
en Daan Disselhorst is de 3e!! ok dude`s als ik er weer heb horen jullie het via dit forum TX!
Poster is binnen & heel vet!! Thnx Harm & XWatersport!
|
|
|
Psychotic
|
Yep, hier ook binnen. Die waveride is erg gaaf. Thnx mannen!
|
|
|
robin..
|
harm hoe kom je aan die posters
|
|
|
reinout
|
Harm heb je mijn gegevens ontvangen?
|
|
|
Dikkiedik
|
Ik zit er aan te denken om de posters via Kitesurf shops te distribueren. Aangezien het te duur wordt om ze persoonlijk te versturen. Het wordt al meteen een pakketzegel van 5 euro ofzo. Ik wil een aantal grote surfshops gaan benaderen voor de bestelde posters om op te halen, dmv een ophaal bewijs. En natuurlijk kijken of ik ze dr ook kan stallen voor de verkoop. Hier op het forum zijn vast genoeg mensen die goede contacten met shops hebben, of een shop hebbem. ik bijvoorbeeld met vdberg in hoorn. Ik ben benieuwd of ze mee willen werken.
|
|
|
|
reinout
|
dikkiedik (maarten) goed idee,
ik denk dat er wel meer mensen met shops mee willen werken. Vanden berg is wel alvast een mooie grote shop met veel klanten.
|
|
|
mmfotos
|
Vraagje; wat voor soort posters wordt er verwacht???
|
|
|
Dikkiedik
|
hmm niet zoveel interesse meer ? ..
|
|
|
robin..
|
ikke wel hoor
|
|
|
reinout
|
ik ook nog steeds hoor : (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
tjoosten
Founding Father
|
Waarom pak je zelf niet een goede scherpe foto van het web en laat je die printen bij een copieshop op A0 formaat.. Heb je de poster die je wilt.
|
|
|
Dikkiedik
|
Weet je hoe groot A0 is en wat dat kost dan ?
|
|
|
sjef
|
ik lees het nu pas maar ik ik zou er natuurlijk ook graag 1 willen bemachtigen, gaat het nog door?
|
|
|