|
|
Wie?
Gast
|
Eigelijk kan gewoon elke 4lijns bar op een bow (als die bow 4lijns is) Alleen je moet dan even kijke of je stuurlijnen niet te los of te strak staan.
|
|
|
torchjelle
|
tuurlijk is van het zelfde merk dan lijkt me dat je een shockbar op een boxer sle kan varen
|
|
|
KiteDemon
|
No problemo. Maar als je in 1:1 wil gaan varen dan wel eerst ff een aanpassing maken zoals bij de BoxerSLEbar. Eigenlijk zonde om de BoxerSLE in 2:1 te varen.
|
|
|
|
extreme animal
|
De reden dat ik dit vraag is omdat ik overweeg om een grotere kite te kopen. Ik heb nu een 12 m en wil de 15m SLE (kite only) aanschaffen. Met de 12 kan ik pas goed varen bij 5 bft, met minder wind kan ik geen hoogte lopen (ik weeg 95 kg en mijn board is 137 x 39). Waar ik ook aan gedacht heb is een 16 m C-kite. Wat raden jullie mij aan???
|
|
|
Wie?
Gast
|
Neem een sle je hebt al een 12 heb je wel beetje zelfde gevoel. En je hebt meer power/depower.
|
|
|
Lex
|
sle 15 voegt niet zo veel low end toe, is alleen slomer....ik denk dat je beter een skimboard kan kopen.bouwen...
|
|
|
Wie?
Gast
|
Lex kap eens met je skimboard man:P
Hij weegt 95 kilo dan voegt een 15m2 sle echt wel wat toe hoor:P.Kijk als je nauw 60 kilo weegt ofzo heb je er niks aan.
|
|
|