Oh ja, kwam stormvogel Barry nog tegen, de half bionische man, zeg maar, met de Youri Zoon been. Die vent is zo aardig, die gun je gewoon zijn handel. Ik doe het maar niet te vaak, want hij vraagt er te weinig voor, en da`s zielig
.
Barry, die tanker lag op de Wijk aan zee kust, da`s een end van jouw normale spot, dus om nou naar Brouwersdam te komme.
ja, hetismidnight, heb haar gevraagd, maar ze wou nie ( vraag maar iemand 2 generaties jonger zei ze
).
Heb dus maar zelf
, maar waar laat ik nou die plakkerige troep?
. Normaal likt mijn vriendin het op, of ze vangt het op een andere manier op, dus ik had geen zakdoek paraat, en die zooi blijft zo plakken in mijn borsthaar.
Had daarna toch nog zin, dus heb mijzelf toch nog opgrdrongen aan haar, en het smoesje van dat ze ongesteld was, daar trapte ik niet in (75 jaar hehe), na een tijdje vond ze het toch wel lekker, dus morgenavond mag ik weer, samen met haar moeder.
Is nog de kunstgebittengeneratie, dus pi*pe was nog nooit zo lekker. En, ze is modern, want ze wilde het graag nog op video zien, dus had ze het stiekum opgenomen, straks op KH dus.
Heel veel leuke dingetjes waren echter fysiek niet meer mogelijk, of juist te makkelijk en dus geen gevoel voor mij (tgv incontinentie), staat dus niet op de video, dus behoef je gelukkig ook niet te zien. Heb zo`n donkerbruin vermoeden dat deze naar de lounge gaat: goed voor mij: meer kijkers dan hier.
Ze was trouwens ook vergeetachtig, dus heb ik het nog maar een keer gedaan.. Mocht deze keer de wandelstok gebruiken, terwijl zij in het looprekje hing,
Is dit wat je bedoelt, Ed?