rdeheld
|
Als je dat allemaal al kan is het simpel, gewoon doen. Ik bedoel als je normaal instuurt na een sprong eerst proberen steeds verder en langer in te insturen, tot je op een gegeven moment denkt waarom zou ik nu nog helemaal weer terug sturen. Als je dat denkt, dan op een geven moment niet meer terug sturen maar gewoon vasthouden en doorsturen. Als je een beetje lange lijnen hebt (24meter) kan je hem beter wat eerder insturen zodat je lijnen niet horizontaal komen te staan. Als je het een beetje door hebt kan je steeds eerder gaan downloopen net na je hoogste punt bijvoorbeeld. Het probleem met mij is dat ik nu niet meer kan landen zonder downloop. en maar naar een kant waardoor er teveel slagen in mn lijnen komen
|
|
|
|
|
Hotel
Geen avatar
|
Bedankt voor de reacties en voor de link. Ik kon me dat artikel zelf niet meer herinneren.
Dit is nu hoe ik het ga aanpakken m'n volgende sessie: - Er wat inkomen door te beginnen met downloop tranisities en surface downloops - Aggressiever dan anders insturen bij landen - Board beetje downwind laten wijzen terwijl ik de kite door de loop heen trek
Hoor heel graag hoe anderen het zichzelf hebben geleerd, en of iemand een betere manier weet.
|
|
|
pewpew
|
Ik ben zelf ook aan het oefenen en kreeg toen aan kant als tip dat je ook moet duwen met de andere hand. Dus als je downloopt naar rechts, trek je de bar met je rechterhand maar duw je met je linkerhand
|
|
|
|