margrietje
|
ehh 174 maar das niet klein dacht ik! maare sorry tilburg is n beetje uit de buut!
|
|
|
Jappy
|
174 valt toch wel mee??
Wist trouwens niet dat je uit Tilburg kwam?!? Angezien ik Michiel laatst nog in Nooordwijk tegenkwam.
Hoe is de knie trouwens?
|
|
|
michiel v geel
|
Hee Kitty, kan je nog even een beschrijving van die gozer erbij doen..... Heb al een tijdje niet meer in de spiegel gekeken (tong_kitesmiley) houden zo
|
|
|
michiel v geel
|
Oooohw Robin!!! Die kennen we allemaal? Das toch die namaak wekker-robot, uit de afleveringen van Bassie en Adriaan?
bassie dat doe je niet helemaal goed
|
|
|
margrietje
|
das wel de gemmiddelde lengte van de ned. vrouw op dit moment dus dat is zowiezo niet klein.. maargoed. ja ehh chiel is hier wel eens in t weekend...
mijn knie gaat wel. vandaag wel vet veel pijn dus lkkr thuis gebleven.. woensdag weer naar het ziekenhuis en dan hoorik verder of t bot een beetje aan wil groeien!
|
|
|
robin..
|
ik heet robin echte naam <------
donkerblond haar helaas geen krulletjes
|
|
|
|
|
Lex
|
Ik donkerblond haar en beetje krul:P
|
|
|
FonezzzZz
|
was het robin de zwartepiet?!
|
|
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Donker haar en op zoek naar een vaste relatie. Mijn buurman doet hem weg omdat hij zo naar de buurvrouw gluurt als ze staat te douche. Misschien wat voor jou. What...nobody's perfect.. mzzsl
|
|
|
margrietje
|
waar kan ik m ophalen... ik wijk even van mijn princiepes af want dit kan ik niet laten lopen!
|
|
|
|
Bluecupra
|
@matjas, heb je deze foto zelf gemaakt? Zo ja, hoe?
|
|
|
dimitri
Gast
|
En dan nu de hamvraag waar is Robin?
|
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
@matjas, heb je deze foto zelf gemaakt? Zo ja, hoe Nee helaas niet ik kom niet verder dan paint maar dit zal wel een photoshopje zijn.... mzzsl
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
gewoon een gezicht er in 'blenden' niet echt pittig om zo iets te maken
|
|
|
NOMAD
|
gewoon een gezicht er in 'blenden' niet echt pittig om zo iets te maken
Is idd wel heel vet gedaan, kun je me uitleggen hoe je dat precies doet met "blenden" dan? Ciao
|
|
|
Super Cooper
|
@ Kitty: Heb je hem al gevonden? We horen maar niets meer van je op het Forum Wellicht een idee om net als in de RAILS (die in de trein ligt) in de Access of Kitemagazine een rubriek te maken. Mmmm wat zou een leuke naam zijn......? In de RAILS heet het hartkloppingen..... Misschien kunnen we Kitty dan helpen, want hier wordt ze niet vrolijk (cry_kitesmiley) van
|
|
|