zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb nog wel een paar oordopjes voor je van mij werk ,ik neem ze wel mee van het weekend (want dan wordt er weer wat wind verwacht) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TBK
|
Ik heb nog wel een paar oordopjes voor je van mij werk ,ik neem ze wel mee van het weekend (want dan wordt er weer wat wind verwacht) (grinnik_kitesmiley)
Dan mag je wel de grootste maat meenemen want HH heeft nogal grote o..n, daar kan hij namelijk momenteel slecht mee h...n. Triest Andijk is gewoon levensgevaarlijk !!!
|
|
|
TBK
|
Effe zonder gekheid Richard , zaterdag/zondag kun je toch wel weer varen ? Het ziet er goed uit voor deze dagen . (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dan mag je wel de grootste maat meenemen want HH heeft nogal grote o..n, daar kan hij namelijk momenteel slecht mee h...n. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Zondag barst hier de zuipscharwouder kermis los Ik gok op zaterdag Vandaag nog iemand gevaren
|
|
|
TBK
|
Dan mag je wel de grootste maat meenemen want HH heeft nogal grote o..n, daar kan hij namelijk momenteel slecht mee h...n. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Zondag barst hier de zuipscharwouder kermis los Ja, daar moet op gedronken, gezopen worden dat lijkt me duidelijk. ps. Had je AFGELOPEN WEEKEND ook niet een z..pfeessie, hik, bij je zwager<de Teig> ! Dat Andijker water moet je dan toch al is weggespoeld hebben uit je oren. Ik gok op zaterdag Vandaag nog iemand gevaren
|
|
|
|
TBK
|
ps. Had je AFGELOPEN WEEKEND ook niet een z..pfeessie, hik, bij je zwager<de Teig> ! Dat Andijker water moet je dan toch al is weggespoeld hebben uit je oren. Feesie was bij ons (was al om 4 uur afgelopen in de ochtend) en het andijker water is toch hardnekkeriger dan ik dacht Richard ik denk dat we er gewoon niet meer heen moeten gaan, die nw-wind is meestal toch waardeloos.
|
|
|
roeb
Gast
|
ps. Had je AFGELOPEN WEEKEND ook niet een z..pfeessie, hik, bij je zwager<de Teig> ! Dat Andijker water moet je dan toch al is weggespoeld hebben uit je oren. Feesie was bij ons (was al om 4 uur afgelopen in de ochtend) en het andijker water is toch hardnekkeriger dan ik dacht Richard ik denk dat we er gewoon niet meer heen moeten gaan, die nw-wind is meestal toch waardeloos. Zo is dat!!!!! Dan ga ik wel lekker in mn eentje, alle ruimte
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
[Zondag barst hier de zuipscharwouder kermis los He Ries als het meezit heb ik zondag en maandag verlof....kom ik ok weer effe lekker zuipen op de zuipscharwouder kermis.
|
|
|
|
|
Ruben..
|
Ben zondag zeker van de partij misschien vrijdag (schellinkhout) heb er weer zin in Even weg van school
|
|
|
Marsie
|
Ja eindelijk weer eens naar S'hout. Vaar nog wel eens omgeving Edam met N-NNE maar NNW is al veel te valgerig,de wind was wel vaak NW. Kan ik tenminste de kite van Richard weer eens oplaten Richard ? Moet ik mijn megafoon dan meenemen als je die doppies in je oren hebt om te zeggen of je lijnen wel of niet goed zittten ? Beterschap @Beun zien we die ook weer ? Marcel.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Vrijdag ben ik ook vd partij op S'Hout!!
Tot dan!
Greetz Lucas
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jongens alles goed debeun is alive en going kiting (grinnik_kitesmiley) maar niet op vrijdag werk werk werk werk werken (cry_kitesmiley) en zaterdag is die 'f'k windweg ongelofelijk ze doen het erom (angry_kitesmiley) kan ik het hele weekend varen is ie weg (angry_kitesmiley) ben nu alweer down (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bossy
|
aankomende za/zo knallen dus
|
|
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Toppie!!! Als je nog last hebt laat ik mn moeder wel wat anders meegeven (die is huisarts ) Ik ben om 4 uur uit, en dan ben ik in Hoorn, moet fietsen, dus you do the math:P Greetz Lucas
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toppie!!! Als je nog last hebt laat ik mn moeder wel wat anders meegeven (die is huisarts ) Gelukkig ga je met de fiets want als je door je moeder wordt gebracht staat er gelijk weer een fille i.v.m. het parkeren midden op de dijk (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Of kan ze nu al inparkeren ????
|
|
|
roeb
Gast
|
Toppie!!! Als je nog last hebt laat ik mn moeder wel wat anders meegeven (die is huisarts ) Gelukkig ga je met de fiets want als je door je moeder wordt gebracht staat er gelijk weer een fille i.v.m. het parkeren midden op de dijk (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Of kan ze nu al inparkeren ???? vrouwen :
|
|
|
PeeWee
|
Hoe laat start het feest morgen op S'hout (grinnik_kitesmiley)? (ofwel hoe laat zijn jullie er?) Bij zonsopgang? Eindelijk weer eens kiten.
|
|
|