kiteschool aloha
Gast
|
Donderdag middag/avond heerlijk vliegen @ Enkhuizen, wat een top 6ie @ Tim 3x is scheeprecht, dan moet goed blijven, baal met je mee!!!
|
|
|
|
wouterb
|
Andijk was gisteren 23kts gemiddeld. zonnetje. wie doet je wat?
Op een momento dado stond er 12 man op het ganzepoepplasje. Op de rustiger momenten heb ik me heerlijk uitkunnen leven.
Ik heb nog niemand gehoord over een Schell-Edam downwindertje..... ideetje voor het weekend??
|
|
|
leentje
Geen avatar
|
hey allemaal
welke site geeft nou de beste voorspellingen voor Andijk? Er zit zo'n verschil in namelijk! we willen eigenlijk vandaag gaan( 9m kite) Zou het wat zijn? Ik kom er niet meer uit.
groetjes Heleen
|
|
|
PeeWee
|
Hoi Heleen, Altijd gaan. Tenzij je een beginner bent en je het gevoel heb dat de wind te hard is! Zelf zo vaak voor Jan L. gestaan (bij te weinig wind , ik kop hem even zelf in). De honger naar (en het genieten van) mooie dagen met een lekker windje wordt er alleen maar groter van. Ik kijk vaak even op teletext 707 (die klopt goed). See joes. Vanmiddag (na mijn werk) hoop ik nog een beetje te kunnen varen op M'blik.
|
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
De vijver in Andijk was weer top gisteren, alleen jammer dat de shoarmaboer is afgebrand.. ;-)
|
|
|
|
Molliebollie
|
Andijk is vandaag iig ruk... ben even wezen kijken, waren 2 meiden bezig met een 9m, dat ging toen ik aankwam ook niet meer van harte .. en de wind zou alleen nog maar afnemen, dus denk niet dat t m nog wordt vandaag, voor wat betreft Andijk dan.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Vanmiddag gaat m denk ik niet meer worden. Nog spierpijn in mn reet van gisteren, dus ik vind het wel best Vanmiddag lekker aan het bier!
|
|
|
KiteFEEL
|
Ik ga vanmiddag even kijken op EDAM!!!!!
|
|
|
PeeWee
|
Nog spierpijn in mn reet van gisteren, dus ik vind het wel best Vanmiddag lekker aan het bier! Weer lekker met samengeknepen billen gevaren. Eng, he als het zo hard waait. See joes. En bier ze.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Edam is vandaag ook niet veel ...regen en te weinig wind .. De komende dagen zien er ook niet echt hoopvol uit..
|
|
|
@LaurenS
|
Edam is vandaag ook niet veel ...regen en te weinig wind .. De komende dagen zien er ook niet echt hoopvol uit.. Nee ik heb het er ook niet op gegokt vandaag .Die regen maakt me niet uit zoals je weet ,maar die wind die is behoorlijk afgenomen .Jammerrrr maar helaas ,maar gister was een superdaggie dus dat maakt een hoop goed . misschien maandag weer aan de bak
|
|
|
KiteFEEL
|
Balen.. Ik moet nog ff een kite testen..
|
|
|
KiteFEEL
|
Toch maar ff kijken..
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb maandag idd ook al in de planning Hopen dat er dan weer een knoopje of 20-22 staat zoals gister, wat een dag!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Om TBK even geurst te stellen, ik leef nog hoor en ruggie is ook weer oke. Nu alleen nog wind op mijn vrije dagen graag. Laatste sessie was.......... jawel 27 maart.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed te lezen dat het weer goed met je gaat Theo ...we hopen je weer snel op het water te zien...
|
|
|
Giertje
|
Ja het begint met de rug en daarna de rollator. Dus we zijn nog niet helemaal gerust gesteld. zoals het er nu uitziet op Windguru komt het di. en wo weer helemaal goed.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nee hoor John, krom aan de kraan water lurken uit de kraan krak. Voortaan effe uit een bekertje
|
|
|