|
prokiter
|
Heyy, Iemand denkt dat workum ook genoeg wind heeft???? Greetings..Pro KIter...
|
|
|
TBK
|
Ik ga toch maar naar Andijk denk ik ,boven het Ijsselmeer blijft de krachtiger in de loop van de dag !
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Lekker, we gaan naar ijmuiden tot zo...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga nu ook naar Andijk daar lijkt het harder te waaien dan aan de kust... see you
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een supermooie dag zeg gisteren, was best druk op ijmuiden maar genoeg ruimte evengoed. Dik 6 uur op het water gestaan en helemaal gesloopt, windstoten tegen de 30 knopen aan (had me 7m weer niet bij me haha) en lekker hoog gegaan met de 10m en de loopjes gingen ook weer lekker hard zo ook de crashes haha. Wie is er nog meer verbrand , zal wel niet de enige zijn
|
|
|
@LaurenS
|
ZOOOOOOOOOOOOOHEEEEEEEEEEEEE wat was dat een topdaggie gister,dit zijn de krenten in de pap. Twijfelde nog om naar Andijk te gaan (niet dus ) maar wat was ie heerlijk gister op IJmuiden. Wel een beetje druk later ,maar dat mocht de megapret niet drukken Ik ben gesloopt. Zo een uurtje of 5 op het water gestaan Wel bikkelen hoor af en toe met die12 .... Lekker overpowered,maar dat springt wel kneiterhoog met dat konijn We want more
|
|
|
zwafra
|
Het was inderdaad lekkerrrr ...wind en zon ben begonnen met mij 12 mtr maar al snel omgeruild voor mij 9 mtr en het ging top ...wel was op Andijk wel erg druk omdat er diverse kitescholen aanwezig waren en er stonden maarliefst 14 setjes met 3 lessers en dat is voor een spot als Andijk teveel ... foto.Marco in aktie
|
|
|
@LaurenS
|
Volgende keer wel een keer meegaan naar zee hoor Frank ,lijkt me gezellig,was echt super,relatief vlak zeetje en veel meer ruimte,dus daarvoor hoef je niet naar ijssellake
|
|
|
zwafra
|
Maar de windvoorspelling was dat het in het Noorden harder zou gaan waaien Andijk leek me daarom een beter optie .. Next Time...
|
|
|
Langbeest
|
IJmuiden was top, zag Tim@kite en LaurenS lekker hoog gaan. Zonnetje,vlak zeetje, zonnetje, ja hoor meer van deze dagen.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
En wat voor actie, zeker 3 meter! Hij was zeker lekker op Andijk! Af en toe beetje overpowerd met de 12, maar ik had niet kleiner bij me...
|
|
|
zwafra
|
@Marco (flyingtrunkie) Je ging lekker toen je (vlak bij de kant ) nog even een sprong maakte .. de foto is nog niet op je hoogste punt..je ging nog hoger.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen misschien nog een late sessie Blijburg als er wind staat .... dinsdag gaan we weer de hele dag los op een nader te bepalen spot,ben nog een daggie vrij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey harde werkers hier een berichtje van debeun lekker gevaren zie ik nou ben ook eindelijk klaar met de beunmobiel mooie elektrische instap gemaakt en koffertje op dak voor de kitespullen ben klaar voor de beuntrip deze week zeker eindelijk tijd om te varen wel na het werk dus niet te veel files a.u.b
|
|
|
zwafra
|
Dat werd wel weer tijd Hans ...Je heb wel een aantal mooie dagen gemist (vrij-zat.) maar je bussie moet ook klaar zijn ,want over een paar weken is het weer zover ....Spanje trouwens je board is ook klaar en ziet er erggg mooi uit..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja bussie is nu tiptop in orde voor de zwerfreis van ja ja 6 weken JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA ach frank kiten dat haal ik wel in deze zomer board klaar ? JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A effe leon mailen om af te spreken deze week geen avond afspraken meer dus kan tot in de late uurtjes varen see you on the water
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Zaterdag @ IJmuiden, was mooi en gezellig! Ik telde op een gegeven moment 80 kiters tegelijkertijd op het water.
|
|
|
martijnc
|
ik tel er maar 50
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er naar uit dat we aankomende week noord oost krijgen. Iemand morgenavond vanaf pakwek 18.00 - 18.30 op blijburg? Voor dinsdag ziet het er helemaal goed uit, 20+ kn.
|
|
|
To
|
wat is dat adres van blijburg?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Geen idee, is op het einde van ijburg. Strandtent en strand en al nu. Best wel de ruimte om het water op te gaan.
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er naar uit dat we aankomende week noord oost krijgen. Iemand morgenavond vanaf pakwek 18.00 - 18.30 op blijburg? Voor dinsdag ziet het er helemaal goed uit, 20+ kn.
Yep bij genoeg wind ben ik er na de wedstrijd denemarken-nederland.Niet teveel zuipen dus ,anders wordt het niks met kiten
|
|
|