Andijk binnenmeertje was supervlagerig buiten op het IJsselmeer was het een stuk beter maar zoveel scholen/lessers dat je pçies in de chop terecht kwam. Scholen zijn ok maar dit was wel een beetje veel van het goede........
Dat was ik Emiel bij de pier haha of het was Theo maar was zelf ook naar het piertje gegaan , was echt heel mooi dat vlakke water om te speedkiten best leuk
Gelukkig de goede keus gemaakt om naar ijmuiden te gaan, begin was het wat vlagerig maar later in de middag was hij erg goed en kon de loopendoos weer open , was echt weer top !
Werd nog veel op de foto gezet door 2 fotografen, hopelijk komen ze online ergens
« Laatste verandering: Juni 20, 2010, 19:59:03 door Tim@Kite »
ooooooooooooooooooooooooooh wat was dat lekker zeg daar downunder effe lekker gevaren bij portzelande alias brouwerdam super spot en ruimte genoeg om alles te doen wat je maar wilt alle vogels waren kompleet van slag en er werd zelfs geroepen uit de kant
IS HET EM ? HOOR IK EM ? ZAL HET EM JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HET IS DEBEUN ZELFS HIER OP BROUWERSDAM VOLOP AAN HET JUMPEN
div handtekeningen geplaatst en er werd zelfd een vergelijking met JEAN MARIE gemaakt zo populair ben ik superspot om eens met de kitekings naar toe te gaan en meestal wind heb nou afgelopen week lekker gevaren op homespot ijburg da's was lekker en gisteren effe lekker geknalt dus mijn weekie kan niet meer stuk dit was weer mijn verlsag van afgelopen week
Zo, ff lekker op IJmuiden gevaren. Was wel wat laat op het strand waardoor het na een uurtje wel bekeken was met de wind (voor de 9). Deze week al drie keer op het water gestaan, niet gek gemiddelde.
Nou, na ongeveer 2 á 3 weken niets gepost te hebben, ben ik er weer hoor. Heb het veel te druk gehad met het werk en met de verbouwing thuis. Ook heeft mijn beste vriend zijn beide ouders verloren bij de vliegtuigcrash in Tripoli, dus daar heb ik ook vrijwel iedere vrije minuut bij gezeten. Wat een drama om dat van dichtbij mee te maken.
Open ik het forum, zie ik dat iedere NH-kiteking g@#dve%do de hele fuuuuuuuuukkkking week gevaren heeft. Ik zag het al aan de boompies, wat een topwind de afgelopen week. Ik heb een hoop gemist zag ik al....................Beun zijn superduuuperkitehighflyingvogeltjesuitdewegjihhhhaaaaaaaaboardje opgehaald bij Leon (en wat is ie mooi), HaringHai die weer bijna het water op mag en zelfs met ons meegaat naar het verre, maar o zo winderige El GGGGGaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwna , Tim die bijna alle dagen vaart van zijn leven en @Laurens die nog steeds de zee promoot.
Kortom jongens..............ik heb jullie gemist. Vanaf deze week heb ik weer wat tijd, verbouwing bijna klaar (nog een klein weekie) en wat zie ik............................geen wind deze week. Heb ik weer.
De kaitjes liggen klaar om uitgepakt te worden, het boardje staat in de was om haar geschoren onderbuikje over het water te laten scheren en papa kan niet wachten op wind.
sjon sjon sjon je hebt wat gemist maar ja zo'n vliegtuigdrama kan niemand tegenop sterkte man en voor je vriend natuurlijk mijn board is mooi man nog niet gebruikt maar dat komt nog wel ik moet nu nog 8 dagen werken en dan vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj deze week word niks volgens mij dus rustig aan