Gerwinnaar
Geen avatar
|
wil rond 11:00 uur op ijmuiden zijn. Nog meer mensen die gaan?
ik ben dan ook om 11:00 op ijmuiden
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Ik ben wel nieuwsgierig naar ijmuiden, denk dat het daar nog mooier is :-) en sluit me zodoende bij arvidnl aan. Maar als jullie om 10:00 bij ijmuiden zijn ben ik er ook om 10:00 :-)
|
|
|
|
|
|
arvidnl
|
@kiteruitschell:je zit zeker aan de andere kant van de wereld??omdat de foto op zijn kop is...:-) ......ff laptop ondersteboven gehouden. Ziet er mooi uit daar!
drie uurtjes bezig geweest op Ijmuiden. Dikke bakken, klein beetje regen, zelfs wat hagel, maar vooral veel wind!! kortom een mooi en vooral vermoeiende sessie! en zo lekker rustig doordeweeks. Moet toch maar is gaan aankaarten bij de baas of ik niet meer in het weekend kan gaan werken haha.
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Ik wil morgen ochtend ook graag gaan kiten. Kwa windrichting is mijn voorkeur ijmuiden, kan er om 10:00 zijn. Het was er vandaag ook top!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag naar Wijk Bunker het water op met de 7 maar het ging even te hard dus er weer af en even het knoopie aan de stuurlijnen verzet. Toen weer het water op ging beter maar de vlagen moest ik af en toe opvangen door flink aan te kanten en bijna recht tegen de wind in kiten niet echt prettig, na een uur zag ik dat de depowerlijn er niet goed uit zag dus maar snel het water af gegaan. Die Nitro is een pittig kiteje pffffft Eerst maar een nieuwe depowerlijntje bestellen.
|
|
|
rikjonker
|
Morgen nog mensen naar Wijk??
|
|
|
|
|
Erik_v_R
|
@Gerwinnaar, ik wil morgenvroeg ook naar Ijmuiden. Verwacht er ook om 10 uur te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
@Gerwinnaar, ik wil morgenvroeg ook naar Ijmuiden. Verwacht er ook om 10 uur te zijn.
top, zie je daar
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Medemblik zal vast te vlagerig zijn maar is andijk morgen een optie? Bakkie pleur, broodjes smere en even sch..te en dan richting Andijk voor een laatste sessie, (voorlopig). Even het zoute water wegspoelen Nog meer badgaste heen ?
|
|
|