rich@rd
|
@O
ik zeg gaan!!!
|
|
|
|
rich@rd
|
@O
ik zeg gaan!!!
pfff wil het ff niet meer horen ok? ja balen man... maar weer snel beter worden baas!
|
|
|
Spoon
|
@Hijo, ziek? Ik wil vrijdag wel een after work sessie. Wie wat en waar
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Morgen Slufter denk ik. Golfsurf boardje mee en beetje aanniksten in de hopelijk niet enorme golven.
|
|
|
rich@rd
|
Zou ook wel willen maar de voorspellingen voor vrijdag avond zijn erg naar beneden bijgesteld! Effe geduld met t weekend!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Hijo, ziek? Ik wil vrijdag wel een after work sessie. Wie wat en waar Iets te enthousiast geweest zaterdag en dat met een flinke wipe out moeten bekopen en mijn ribbenkast was daar niet blij mee! Morgen uitslag van de fotootjes........ en maar eens op zoek naar een zittrapeze.........
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Hijo, ziek? Ik wil vrijdag wel een after work sessie. Wie wat en waar Iets te enthousiast geweest zaterdag en dat met een flinke wipe out moeten bekopen en mijn ribbenkast was daar niet blij mee! Morgen uitslag van de fotootjes........ en maar eens op zoek naar een zittrapeze......... Ik heb er wel 1 voor je slimfit
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Morgen en zondag misschien wel effe b'dam als de voorspelling zo blijft.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@Hijo, ziek? Ik wil vrijdag wel een after work sessie. Wie wat en waar Ik doe mee, ping me ff waar je heen gaat, zolang et niet oostvoorne is:P morgen ziet er ook sweet uit.
|
|
|
jefff
|
En wie gaat er zometeen ?
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Wil eigenlijk een uur of 6 op kijkduin zijn. Maar kijk nog even aan of de regen idd verdwijnt.
|
|
|
flupje
|
Was lekker op de slufter goeie woei voor 9m en lekker rustig.
|
|
|
|
thijs77
|
aan de nee-schuddende meneer met hadlow kite: excuus dat ik mn vliegert vlak voor je neus liet crashen @ slufter vanavond... was niet de bedoeling
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zal ik in de hemel of de hel komen?
Heb op Oostvoorne een uitgeputte Duitser uit de zee gevist. Hij was zijn kite kwijtgeraakt en had niet voldoende energie meer om terug te zwemmen.
|
|
|
geloof68
|
Goeie actie Robin !
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zal ik in de hemel of de hel komen?
Heb op Oostvoorne een uitgeputte Duitser uit de zee gevist. Hij was zijn kite kwijtgeraakt en had niet voldoende energie meer om terug te zwemmen.
Voor mij bestaan ze beide niet maar wel goed bezig!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Slufter is vanmiddag iemand afgevoerd. Ik heb geen details omdat ik niet ben gaan kijken. Hoop maar dat het goed gaat met de beste meneer of mevrouw.
8m was super vandaag heel veel volk maar het was goed vertoeven.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Was een redelijke sessie, maar snap sommige dingen echt niet. Wind was behoorlijk vlagerig (understatement) en de hoeveelheid beginners die het gewoon proberen/elkaar les geven, I don't get it..
Ik kan mezelf niet echt een mietje noemen, maar met dit grijze regenachtige weer kan het alle kanten op gaan. Ik zou me als beginner niet echt veilig voelen. Dus of die gasten zijn zo naief als wat of ze zijn levensmoe..
|
|
|
Rebel1974
|
Slufter is vanmiddag iemand afgevoerd. Ik heb geen details omdat ik niet ben gaan kijken. Hoop maar dat het goed gaat met de beste meneer of mevrouw.
8m was super vandaag heel veel volk maar het was goed vertoeven.
ze hadden geen haast dus valt mogelijk wel mee. Was met een 1.3 m Peter Lynn aan het kiten op de nieuwe MV2 Die kleine man ( 4 jaar) ging er hard achteraan......... Jong geleerd ...... PS Voor alle critici: met bar en safetyleash uiteraard....
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Kiten omhoog als hij om laat moet en anders om. Niet omkijken gewoon omsturen. Te grote kites kan wel maar durf hem dan ook naar beneden te sturen wn. Anders moet je een kleinere kiten opzetten.
Toen ik van het water ging was er ook een kerel met 9m maar die was al een kwartier bezig om bij het water te komen en was toen nog niet bij het water. De beste kerel weet gewoon niet hoe zijn depower werkt en in zijn geval de kitenook nog eens te groot, oohja geen skills.
Die twee kleine mannetjes en kleine meid deden het veel beter dan heel veel die op het water stonden.
Het is druk dus zonder ervaring heb niks te zoeken op z'n spot dus ook nog niet als je links en rechts kan kites met je Kite de hele tijd tussen 11 en 13.
Gelukkig vind ik delen niet erg en hoop opdat iedereen een fijne dag heeft gehad
|
|
|
Yoram
|
Hij was vandaag erg vlagerig, wij hadden uit voorzorg maar de 7m opgezet. Ene moment underpowered en het andere moment lekkere power. Morgen hoop ik toch op iets beters.... Morgen uitslag van de fotootjes........ en maar eens op zoek naar een zittrapeze.........
Das balen, fotootjes positief en weer snel op het water te vinden?
|
|
|