|
|
|
|
VincentC
|
Die lonasport is inderdaad erg goedkoop, Thorn3 128 voor 587,02 EUR
|
|
|
xray
|
9m Raven 2 kan ik je van harte aanbevelen (beter dan 8m wat mij betreft) Groot bereik, erg stabiel en zeer zeker fijn sturend
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Lijkt mij ook zeker geen verkeerde kite. Hij schijnt ook aardig wat lift te hebben wat mij erg prettig lijkt. 'k Hou zelf wel van een beetje power erin. Maargoed, om eerlijk te zijn denk ik dat de meeste merken tegenwoordig prima spul maken. Ik zie zoveel verschilende kites en met elke soort zie ik mensen gave dingen doen. Voorkeur heb ik toch nog niet gekweekt.......hoogstens dat ik wel van een beetje kracht hou en het mag best fel zijn.
Ik neig zelf naar een Tribal of een Waroo op het moment waarvan ik de Tribal stevig aan vind doen en de Waroo vooral goedkoop vind over het algemeen. Ik moet echt nog wat zaken gaan testen en nalezen maar ik koop hem dan ook pas volgende maand.
|
|
|
VincentC
|
Wil je puur gaan tricken --> Tribal Wil je een makkelijke kite om relaxt mee te varen, relaxt mee te springen en snel dingen te leren --> Waroo
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Wil je puur gaan tricken --> Tribal Wil je een makkelijke kite om relaxt mee te varen, relaxt mee te springen en snel dingen te leren --> Waroo
Ikzelf ben net bezig met het oefenen van springen (ik land ze wel maar kom nog niet hoger dan 2/3 meters en een vooral wat ver) dus ik zou het eigenlijk nog niet weten. Ik heb pas nog iemand zien freestylen (board omdraaien , 360 etc) en dat vond ik er heel erg relaxt uit zien. Echte wakeboard tricks interresseren mij nog niet zo maar wie weet denk ik daar wel heel anders over na een tijdje. Over de Best waroo hoor ik qua eigenschappen weinig mensen klagen en het lijken mij persoonlijk redelijk fijne kites. De Tribal ziet er echter ook goed uit en mijn ervaring met FONE tot nu toe is goed omdat ik hun kites er erg stevig uit vind zien.
|
|
|
Nino
|
Surfpirates.de!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik zou niet voor de raven2 9m gaan hoor!!! ik werd vandaag bijna in 2en getrokken door dat ding! hij springt nog al heftig!!! en met 'n 55cm bar met 24m lijnen word i ook best snel!!! hehehe
|
|
|
peter.
|
ik zou niet voor de raven2 9m gaan hoor!!! ik werd vandaag bijna in 2en getrokken door dat ding! hij springt nog al heftig!!! en met 'n 55cm bar met 24m lijnen word i ook best snel!!! hehehe
vind ik onzin, top kite !!! *(heb hem zelf niet dus voor dat er gezegt word eigen kite vind je altijd top)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
vind ik onzin, top kite !!! *(heb hem zelf niet dus voor dat er gezegt word eigen kite vind je altijd top) ik heb m wel zelf en vind m heerlijk!! presies wat ik van 'n kite verlang!!! """sarcasme"""
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Thanks mensen. Ik kom een heel eind hiermee! Ik ga even kijken of ik tweedehands ga of dat ik nieuw spul ga kopen. Het zal vooral van de tweedehandsprijs afhangen want ik vind een hoop 9m2 kites best nog aan de prijzige kant soms. Worden toch wat minder aangekomen dan een overschot aan 12/14m2 kites.
|
|
|
MadMan
Geen avatar
|
mmmm Maak jij sprongen van 2 a 3 meter hoog heb je nog nooit zo hoog zien springen met je 1,70 board (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
mmmm Maak jij sprongen van 2 a 3 meter hoog heb je nog nooit zo hoog zien springen met je 1,70 board (grinnik_kitesmiley)
Kan best. Het is me pas de laatste keer op Muiderberg gelukt toen ik het ging oefenen. Daarvoor kwam ik niet van de grond of bleef mijn board beneden en ik omhoog.....hehe....nogal een debiel gezicht uiteraard haha ps. Hij is inderdaad 170.....heb je goed onthouden Maargoed, dat heeft weinig met de aanschaf van een 9m2 te maken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
.. Maargoed, dat heeft weinig met de aanschaf van een 9m2 te maken (grinnik_kitesmiley) Waarom begin je erover dan?
|
|
|
MadMan
Geen avatar
|
Om met dingen op te scheppen die niet waar zijn denk ik! Het is niet erg dat je het niet kan maar ga dan niet zeggen dat je het wel kan!!
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Netjes! Ga ik zeker ook even contact mee opnemen. 't Is best lastig allemaal om een lage prijs te vinden voor een leuke kite. Het blijven dure dingen
|
|
|
HE
|
Morgen is het weer vaste klanten koopavond bij Telstar met 10 % korting ! Gisteren een Boxer SLE 9 gehaald voor 900 euro kompleet
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Poef.......ik heb een budget tot 500/600 euro MAX dus ik ben echt koopjes shopper op het moment. Bofkont met je Boxer
|
|
|