Kevin
|
Ik zeg 12
|
|
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ze zijn nu allemaal wel aan bod geweest denk ik! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
emieck
|
haha:P nee maar twaalft owned gewoon, lekekr simpel maar met leuke text;)!
|
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
16 !
Gillion maak gewoon een pol op je eigen site en link de mensen daar heen. De boardjes hier staan er erg on overzichtelijk en in verschillende groottes.
|
|
|
Lex
|
Nr 2!
|
|
|
kate1
Geen avatar
|
nr 12 is wel grappig maar je zoekt gewoon een koe op op het internet en plakt die in paint Ik heb het meer voor eigen creaties (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
leeany
|
ze zijn nu allemaal wel aan bod geweest denk ik! (grinnik_kitesmiley)
nee hoor,,, helaas
|
|
|
leeany
|
hehe,, ik kies nummer 14 ( alleen de bovenste ) : dit is de bovekant van dat board :
|
|
|
Crusoe
Geen avatar
|
Zeker is nummer 2 de beste ... maar nr 12 is ook super !
|
|
|
EW-OUD
|
nummer 5 ziet er wel vet uit zo zou ik mijn boardje wel willen hebben! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik wou meedoen maar mijn brushes zijn niet groot genoeg om op een plakaat van 130 the brushen vind het niveua wel enigzinds laag hoor
|
|
|
leeany
|
lol? het niveau laag? die spitfire is zeker wel van een hoog niveau
|
|
|
snean
Geen avatar
|
lol? het niveau laag? die spitfire is zeker wel van een hoog niveau He bedankt man, dat doet een mens goed
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
16 !
Gillion maak gewoon een pol op je eigen site en link de mensen daar heen. De boardjes hier staan er erg on overzichtelijk en in verschillende groottes.
Ik heb gehoord dat 'ie dat vanavond gaat fixen, lekker hier doorgaan dus
|
|
|
LOEN
|
@ Bart13 Je vind het niveau laag, maar zelf kun je geen ontwerp maken zonder je brushes?
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Zeer vette ontwerpen zitten er tussen! Naar mijn mening zijn er wel veel boardjes, met de 3e kiteboard shizzle erop (te groot, nadrukkelijk aanwezig) Persoonlijk vind ik 9,10 en 12 de mooiste. Daarbij vind ik 12 lekker origineel en verdient daarom mijn voorkeur.
|
|
|
Spoon
|
Zeer vette ontwerpen zitten er tussen! Naar mijn mening zijn er wel veel boardjes, met de 3e kiteboard shizzle erop (te groot, nadrukkelijk aanwezig) Persoonlijk vind ik 9,10 en 12 de mooiste. Daarbij vind ik 12 lekker origineel en verdient daarom mijn voorkeur. whieee!!!! iemand vind mijn design mooi ....lolz... sorry .... ik liet me even gaan...
|
|
|