Thunder
Gast
|
Ook ik ben TEGEN!!!!!!!
|
|
|
drifter
|
Ik ben tegen!! Belachelijk
Dit is zoals al gezegd sporten gaan verbieden. Een mooie sport, stil en milieu vriendelijk. Kitesurfen is samen werken met de natuur zonder het kapot te maken.
|
|
|
Sake
Gast
|
Als stemmen tellen: ik ben tegen. Anders moet de compensatieregeling hiervoor ook maar gelden. Natuur weg => compensatie Kitesurflocatie weg => compensatie!
|
|
|
twan
Gast
|
Jammer. Is het geen idee om beperkte toegang te verschaffen voor leden van een club (zoals in Hoek v Holland)? Volgens mij gaat het die milieubeschermers vooral om die eikeltjes die lekker willen joyriden op het strand. Locals en kiteboarders, Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne. Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt. Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan. Alvast bedankt, KiteHigh [/td][td] [/td][/tr][/table]
|
|
|
Jari
Gast
|
Ken je die reclame van Unilever? Dat zo'n kantoorpik melkpoeder wil gaan gebruiken?
|
|
|
|
john
Gast
|
TEGEN!!!!!!! > > > > Als ze wat voor de natuur willen doen moeten ze eerst maar eens naar de industrie kijken....!!! Alex!!!! ------> TEGEN!!!! [size=40] TEGEN[/size], met hetzelfde argument :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Jammer. Is het geen idee om beperkte toegang te verschaffen voor leden van een club (zoals in Hoek v Holland)? Volgens mij gaat het die milieubeschermers vooral om die eikeltjes die lekker willen joyriden op het strand.
Laat die mensen ook lekker, op oostvoorne heeft niemand last van je! en tja uitzondering voor een club zou leuk zijn! maar denk onhaalbaar.. De overheid gaat ook de plannen niet zomaar weer ff wijzigen.. helaas. Groeten Erik
|
|
|
|
Michael
Gast
|
Ben erg tegen. Nergens anders in Nederland is zo'n veilige spot om te leren kiten. Wat gaat nou voor?? De groene boomkikvorsvogel of een mensenleven??
|
|
|
svennie
Gast
|
ik ben ook tegen!!!!!
|
|
|
Achim
Gast
|
Ik ben tegen het verbod !! Grüße aus Deutschland
|
|
|
dave 001
Gast
|
ben zeker 100 procent tegen
|
|
|
NOMAD
|
Gister nog geweets, wat een heerlijke plek!
Tegen
Wat word er gedaan met deze tegenstemmen? (heb niet alles gelezen, dus excuuss als t al een keer uitgelegd is)
|
|
|
Rouven
Gast
|
Heej, ik ben natuurlijk ook tegen de kitesurfverbood op het autostrandje!!
Het is echt een jammer, dat ze dat sluiten willen!
Groetjes, Rouven
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Ik stem tegen en mijn honden ook die vinden het autostrand helemaal geweldig dus dat zijn er weer drie.
|
|
|
Rich
|
TEGEN!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Tegen samen met mn 2 honden. Wie haalt het in zijn hoofd om de recreatiemogelijkheden van zoveel mensen die al tientallen jaren bestaat af te pakken.
Als we ons verzetten en we geloven erin kunnen ze je nooit van ons winnen.
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Lijkt me duidelijk tegen.
|
|
|
Iceman
Gast
|
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEN !
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Belachelijk > : Ik stem ook tegen natuurlijk
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Belachelijk > Ik stem ook tegen natuurlijk
|
|
|
ecofiber
Gast
|
zwaar klote nog effe en dan kunnen we nergens meer normaal terecht zwaar tegen dus!!!1
|
|
|
DickG15
Gast
|
Ik ben nog aan het leren te kite"n en denk dat dit de ideale spot is. Het is te gek voor worden om deze spot te sluiten. STEM ALLEMAAL TEGEN>
|
|
|