Wimt
|
Mijn Superpinda van 60 cm breed, is niet alleen super om mee te planeren, maar ook om mee te springen en vooral `waven`, gisteren nog gewaved op Brouwersdam, met een 12 m kite. Nou is ie niet gemaakt voor springen, qua stevigheid, dus een extra laag erop, moet de scheur verhelpen. Bij mij gaat alles kapot, de eigenbouwbow van 12 m begint na een half jaar ook al weer te klapperen bij de TE, de lijnen begeven het steeds vaker, moet ook eens nieuw, dus om terug te komen op de brekende Pinda; mijn geloof moet mij maar eens helpen. Niet dat ik gelovig ben, maar na wat voorbereiding en 3 `weesgegroetjes`, leek het erop dat ik over water kon lopen met mijn sandalen. Opnieuw geprobeerd, met 2 `onze vaders`erbij, en ja hoor, ik kwam aan de overkant, na een extra schietgebedje halvewege, toen ik kniediep dreigde te geraken. Met een paar keer biechten, moet het toch lukken om mijn sandalen te trainen om mijn board te kunnen vervangen. En vooral als blijkt dat ik vandaag, met dezwe windstilte ook zou kunnen planeren met mijn Jesus Boots, dan stap ik meteen uit de Islam. Alhoewel, dat vliegende tapijt die ter vervanging dient van mijn kite, zal het dan ook niet meer doen denk ik. En dat is meteen oppassen, want als het tapijt het begeeft terwijl ik mijn Jesus boots aanheb, en ik begin te vloeken, dan houden mijn jesus boots er ook mee op, wat de Islam dan weer leuk vind, zodat mijn tapijt weer begint te vliegen, en kom ik bodydragend aan bij mijn 70 maagden, als ik het ervoor overheb om mij zo in de Sears-tower te boren. Ja, een tijd niets van mij gehoord, wegens wind teveel, 1 dag windstilte, en je hebt dit gezeur weer. Ik hoop voor jullie, dat die Jesus Boots bij windstilte gaan werken, doe eens een schietgebedje voor mij.
Aloha Allah
|