Lex
|
Vader abraham: Daar in dat kleine cafe aan de haven.
|
|
|
JCS
|
9e Symfonie van Beethoven
|
|
|
|
Lex
|
Ik ben bloedserieus . Heb je wat tegen vader Abraham?
|
|
|
Vinni
|
Nightwish: pharao sails to orion
|
|
|
¦Tim¦
|
Ik ben bloedserieus . Heb je wat tegen vader Abraham? tering gast doe gewoon even normaal de tijd dat onzin opmerkingen grappig waren is voorbij OT: luister is dance department van 538 daar krijg ik nou adrenaline van tis alleen jammer dat er op het strand nergens muziek afspeeld
|
|
|
Ruben..
|
Clint Mansel & Kronos Quartet - Requim For A Dream
|
|
|
Morres
|
hangt er vanaf wat je smaak is, als je een hekel aan techno/trance/e.d. hebt dan ga je geen dance department luisteren, maar eerder RATM of System of a down, of iets veel harder. Dus; waar luister je normaal beetje naar?
|
|
|
Henning
|
Raised Fist, daarmee gaat het pedaal teminste naar de bodem... Krisis wat een energie zit er in dat geluid. Denk dat Mosh-muziek wel lekker energie opwekkend is http://www.myspace.com/raisedfistEn folkmetal etc wil ook wel hard gaan. Wat luister ik int normaal leven: Dance / Electro / minimal / EBM etc.
|
|
|
JCS
|
Three doors down - Kryptonight --> weet niet of ik het goed spel.. Anders zijn er nog wel een paar relaxte nummers van Ska-P zoals "Planeta Eskoria" en "Naval Xixón". Ook vind ik het nummer "Jury Duty" van The O.C. Supertones vet. Super intro en daarna weer heerlijke raggende ska
|
|
|
|
D.D
|
Jarno goeie muziek man! thanks:D
|
|
|
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
heey, vet..al zwaar uitverkocht zekers?? Deftones klinkt wel aardig, al word het een beetje eenrtonig soms
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
heey, vet..al zwaar uitverkocht zekers?? Deftones klinkt wel aardig, al word het een beetje eenrtonig soms niet uitverkocht nog!
|
|
|
|
Jer
|
Rise Against is echt goede band elke keer als je het luisterd krijg je weer energie
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Een nummer waar je echt van opgefokt word is: The prodigy - Voodoo people
|
|
|
|
Lex