sjorsmaster
|
eindelijk de oplossing haha
en dan zeiden ze dat het niet meer ging lukken ik ga kijken!!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wat een commotie is daar zelfs wereldwijd om zeg!
|
|
|
Vinni
|
Het stond vanochtend in alle krantjes, als hij uit zijn nek lult, is hij zwaar de UL
|
|
|
globe
|
Die Joran weet echt wel wat er gebeurd is hoor.
Ze hebben lekker met zijn 3-en dat meisje uitgewoond en zij is vast in al die liters knuppelpap gestikt.
|
|
|
Arctic_Monkey
|
boeiend..... als ie t gedaan heeft vind ik t best...
heeft ie t niet gedaan dan is t zwaar niks voor hem en zn hele leven ..
|
|
|
VincentC
|
Dus de honderden mensen die jarenlang op de zaak hebben gezeten konden hem niet maken en Peter R de Vries lost de boel in één keer op... Zo zie je maar weer wat je aan de politie hebt!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Ze hebben lekker met zijn 3-en dat meisje uitgewoond en zij is vast in al die liters knuppelpap gestikt.
hihi...hij zei knuppelpap!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben wel heel erg benieuwd. Ik zit cker voor de buizz
|
|
|
Kevin
|
hihi...hij zei knuppelpap!!! hohoho hahaha jij zij nog een keer knuppelpap
|
|
|
D.D
|
hihi...hij zei knuppelpap!!! hohoho hahaha jij zij nog een keer knuppelpap Hihi:)
|
|
|
|
|
Koenani
|
hij doet het wel slim... gelijk miljoenen mensen die naar zijn programma gaan kijken waar we te horen krijgen dat ze in knuppelpap gestikt is
|
|
|
Idefixe
|
BOEIIUUUHHHH [ smiley GAAAAAP] zaterdag het water op, zondag @ homespot knalluh en zondag avond bij de intro op het bankie in slaap vallen dan
|
|
|
robin..
|
lijkt wel een wiskunde som
ja ik heb hem opgelost
|
|
|
Kevin
|
Die hele moielijke wiskunde som van 1+1 = 2 heb ik een tijd geleden al opgelost Je moet ze gewoon optellen net als 1 kite + nog 1 kite dan heb je bijna een set dus maar 2 kites ipv 3 kites Maar effe back ontopic ik ben benieuwd en ga denk ook effekes kijken
|
|
|
|
DaanD
|
Ben wel benieuwd.. ga zeker kijken zondag. Peter R. de Vries loopt wel weer binnen zo, sensatiezoeker haha
|
|
|
|
DaanD
|
Serieus? Haha! Esmée Denters was tijdje geleden ook bij Oprah, die heeft er een flinke smak geld mee gevangen En voor de mensen die Joran nog willen zieken: http://joran-sloot.hyves.nl/ ... Hij heeft zich ook bij de Willem Holleeder Hyve geregistreerd dan weet je wel hoe laat het is
|
|
|
Mark-Fizzer
|
deze vind ik ook wel weer mooi, ut zijn toch ook 2 softies, onkie en donkie....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
doodstraf -dood door met een bootje op de oceaan zonder water en vreten
|
|
|
Jordi_1990
|
wel raar, ze gaat dood zonder dat hij daar een handje aan had, en dan dump je dr gewoon in de zee? dan bel je toch de politie/ambulance...
verder: opsluiten zn hele leven, die is gek
|
|
|
DaanD
|
Net alles gezien, wat een gore klootzak! Niet te geloven! wel raar, ze gaat dood zonder dat hij daar een handje aan had, en dan dump je dr gewoon in de zee? dan bel je toch de politie/ambulance...
verder: opsluiten zn hele leven, die is gek
Hij was op dat moment in paniek, wist niet eens of ze in coma was of dat ze echt dood was. Op dat moment heeft hij waarschijnlijk gedacht dat de politie hem ook niet zou geloven, dat hij haar geraped zou hebben ofzo. Die man is gewoon ziek! Ben benieuwd hoe dit afloopt...
|
|
|