(HJ) MINI-ME
|
en eindelijk een "nieuw" safety systeem!
Tja zouden ze dan toch het licht gezien hebben
|
|
|
|
dat komt door die berichten van ons die we gestuurd hebben!
|
|
|
roland
Geen avatar
|
Vrijdag zal in naar Egypte gaan om daar de Kahoona te testen. Ik zal de testverslagen en foto's dan wel posten. Cheers
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vrijdag zal in naar Egypte gaan om daar de Kahoona te testen. Ik zal de testverslagen en foto's dan wel posten. Cheers
Waarom jij wel..... Veel plezier en thx
|
|
|
|
KappuhH
|
Weet iemand wat over de windrange van deze kite? Kan er niet veel over vinden...
|
|
|
|
KappuhH
|
Hmmm... geen windrange per maat...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Mooie info wel...maar lijkt toch wel meer de beginnerskite te zijn...niet dat je van een Waroo gaat overstappen ofzo....maar die bar is wellicht wel interessant (kan die op een Waroo?)...ik zie alleen geen stopperbal....wat gebeurt er dan als je in mid-air je bar loslaat?
|
|
|
|
Weet iemand wat over de windrange van deze kite? Kan er niet veel over vinden...
7.5m: 18-33kts 9.5m: 15-30kts 11.5m: 12-26kts 13.5m: 10-23kts
|
|
|
Lex
|
Hmm, low-end kites dan vooral zo te zien.
|
|
|
KappuhH
|
Idd, 33 knopen voor een 7.5m valt een beetje tegen...
|
|
|
vissie
|
Ja maargoed uiteindelijk ligt het toch wel aan jezelf. Maar valt inderdaad tegen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Volgens mij gaan ze gewoon niet hoger....omdat ze anders aangeklaagd kunnen worden als iemand met 40 knopen een ongeluk krijgt..is wel USA...
|
|
|
|
dat denk ik ook!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Best jammer dat er geen kleine maatjes zijn. Een 7,5 als kleinste kite voor een wavekite..
|
|
|
|
KappuhH
|
Zien er gaaf uit! Alleen dat mini, medium etc vindk niks, tis geen ijsje ofzo
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sorry dat ik het moet zeggen maar zo op het 1ste gezicht ziet het er op die foto's erg cheap uit.
Geen versteveging op de TE en een ringetje op de bridle???? De kans is groot dat die ring achter het knoopje blijft hangen of krom kan trekken.
Afwachten maar
|
|
|
piede
|
Van Hanglos: Hierbij de prijzen van Kahoona incl.
7.5m : 579 Euro 9.5m : 639 Euro 11.5m : 729 Euro 13.5m : 789 Euro Bar : 299 Euro (Red Line bar) Niet duur dus! En ja hoor, het punt is bereikt!! De bar is hier duurder dan de kite zelf!! (tenzij incl. met de btw te maken heeft, maar lijkt me niet voor particulieren?)
|
|
|
vissie
|
Ik vind wel leip uit zien eigenlijk. Als de safety maar werkt :S
|
|
|