geloof68
|
..... en aflandig.
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik zat nog op NW, maar het is NNW. Dus dat wordt dit x weer eens Bdam. Al een jaar niet geweest.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zat nog op NW, maar het is NNW. Dus dat wordt dit x weer eens Bdam. Al een jaar niet geweest.
Hoe was het? Ik kom er bijna nooit meer, vanwege de hectiek daar altijd...
|
|
|
paul56
|
Uiteindelijk toch naar ouddorp (noordweg) gegaan. Was er vrij rustig. Misschien maar 20 kiters. Lekker in de golven gespeeld Echter de windrichting was voor de rak naar het zuiden net niet goed: je kon alleen evenwijdig aan de golven kiten. Waardoor je niet over de brekers heen kon springen. Hierdoor verloor ik veel hoogte. Al met al een lekker middagje in de golven gespeeld
|
|
|
|
Erik-g60
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen varen? En die een beginner op weg willen helpen?
|
|
|
paul56
|
Ik ben op de Zandmotor morgenochtend vanaf ca. 9:15. Te herkennen aan de brabantvlag die in het zand geprikt staat. Als je zin hebt kan je er bij komen
|
|
|
Faxie
|
Ik wilde eerst naar Neeltje vandaag, maar toen ik lang reed was er niemand, dus ging door naar de Dam. Wat een teringdrukte was het daar zeg! Grevelingenmeer zeker 100 windsurfers, en op de Dam minstens 150 kites en nog 25 windsurfers. Ben weer teruggegaan naar Neeltje en daar een korte sessie in m'n uppie gedaan. Snap niet dat er geen hond was....
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Gisterenavond rond 7u was ik @ Neeltje..was wederom niemand ....stond er zelf ook van te kijken. Toen maar naar Vrouwenpolder gereden....gratis parkeren na 7u en een lekker poeltje en op zee vlakke stukken tussen de golven. Vandaag laat in de middag Neeltje of Vrouwenpolder.
|
|
|
berttt
|
Ik wilde eerst naar Neeltje vandaag, maar toen ik lang reed was er niemand, dus ging door naar de Dam. Wat een teringdrukte was het daar zeg! Grevelingenmeer zeker 100 windsurfers, en op de Dam minstens 150 kites en nog 25 windsurfers. Ben weer teruggegaan naar Neeltje en daar een korte sessie in m'n uppie gedaan. Snap niet dat er geen hond was.... Gistere zat iedereen op krabbendijke
|
|
|
Faxie
|
Ik wilde eerst naar Neeltje vandaag, maar toen ik lang reed was er niemand, dus ging door naar de Dam. Wat een teringdrukte was het daar zeg! Grevelingenmeer zeker 100 windsurfers, en op de Dam minstens 150 kites en nog 25 windsurfers. Ben weer teruggegaan naar Neeltje en daar een korte sessie in m'n uppie gedaan. Snap niet dat er geen hond was.... Gistere zat iedereen op krabbendijke Da's niks met laag water. En ik had geen zin om heel vroeg of heel laat te gaan. Achteraf gezien had ik beter naar Oesterdam of Binnenschelde kunnen gaan want daar scheen het goed geweest te zijn maarja...
|
|
|
geloof68
|
, en op de Dam minstens 150 kites.
Je schrijft minstens. Met 150 kites is het op Bdam nog redelijk rustig op het water;).
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Wij zijn ook naar Neeltje gereden, idd geen hond te zien.
Dan maar naar de Duitserdam gereden.
Neeltje staat ook als verboden op al de spotguides, mss zijn er al bekeuringen uitgeschreven ofzo..
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Vandaag zag ik er wel enkele kites tot...6u ofzo? Ik was iig @ Vrouwenpolder...was weer koud vandaag
|
|
|
Faxie
|
Wij zijn ook naar Neeltje gereden, idd geen hond te zien.
Dan maar naar de Duitserdam gereden.
Neeltje staat ook als verboden op al de spotguides, mss zijn er al bekeuringen uitgeschreven ofzo..
Mag gewoon daar. Is nog steeds gedoogd. Vandaag zag ik er wel enkele kites tot...6u ofzo? Ik was iig @ Vrouwenpolder...was weer koud vandaag
Inderdaad erg koud
|
|
|
Menno de Vries
|
Verwachting voor vandaag volgens de Knmi:
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden noord tot noordoost 5-6,zicht goed
Wie gaat vandaag waar varen?? Ben zelf van plan om naar Vrouwenpolder te gaan.
Groeten, Menno
|
|
|
butcherke
Geen avatar
|
ik was er gisteren en vandaag met de vriendin. beide dagen goede sessies gehad. ik met wit bruine bandit4 en zij met paarse convert.
|
|
|
paul56
|
Vanmiddag van 15:00 tot 17:00 op Ouddorp geweest. Vette golven en de windrichting was goed om de golven 2 kanten op goed te nemen. Knoop 20-25. Wel weer een klotsbak. Mijn beenspieren zijn aardig gaar van alle klappen opvangen
|
|
|
Faxie
|
Supersessie op Vrouwenpolder gehad vandaag Weer met het uithaken kunnen oefenen, en warempel een railey en backroll geland Nu nog werken aan de stijlpunten
|
|
|
paul56
|
Jullie kunnen de brabantvlag weer vinden vanaf 9 uur op de slufter. See you!
|
|
|
Faxie
|
Jullie kunnen de brabantvlag weer vinden vanaf 9 uur op de slufter. See you!
Hoe druk is het daar nou op een dag zoals dit? Ik overweeg vaker die kant op te gaan, want het is een mooie spot, maar als het te druk is hoeft het niet zo van me... Gisteren meerdere keren een kiteloop backroll geland trouwens jeuj
|
|
|
paul56
|
Gijs en gaan altijd vroeg ( van 9 tot 12). Vanaf 11 uur begint het drukker te worden. De spot is groot genoeg om de drukte te ontlopen.
|
|
|
paul56
|
Vanaf 9 uur op MV2. Laat het maar waaien en als het tegen zit, dan hebben we nog de Zephyr bij ons
|
|
|