Bedankt voor alle tips iedereen!
Terschelling is geen optie meer, is te ver rijden voor onze chauffeur + te duur door boot enz...
Mirns - Workum dus ook niet. Wel 3 spots die ik zeker eens, later dan, een bezoekje wil brengen.
En een camper huren zien we allemaal wel zitten, maar we zijn 18-19 dus moeten we helaas nog ff mee wachten.
Het gaat nu tussen Renesse - Rockanje OF Wissant.
In en rond Wissant (Cap Gris-Nez, Cap Blanc-Nez) ben ik al enkele keren geweest, maar nog niet met kitegerief, en dat is echt een supermooie spot! Alleen twijfel ik of dit zo geschikt is voor onze beginner? Qua golven, stroming, getijden,...
Dus ik denk toch dat ik ga moeten kiezen tussen Renesse of Rockanje, of ergens in die regio. Dan is er ook nog de uitwijkmogelijkheid naar Rotterdam om een koffietje te gaan drinken bij windloze dagen, wat mooi meegenomen is voor ons, Belgen
Kent er iemand iets leuk om een weekje te huren in Renesse, Rockanje of omstreken? Bungalow, appartementje,... Liefst zo goedkoop mogelijk maar toch wel iets deftig. We hebben een auto dus het hoeft ook niet pal aan de spot gelegen zijn.
Heb er al zin in!!