|
Ocean-Limbo
|
en de duitsers dan.... dat zijn er veel meer volgens mij ja klopt, maar vooralsnog hoeven we als particulier geen tol in Duitsland te betalen. Daarnaast zorgen de Duitsers ervoor dat er nog iets in het Nederlandse laatje komt omdat veel Duitsers ook overnachten, tanken, eten, enz. in Nederland. De Belgische kitesurfer daarentegen komt kiten maar draagt niks bij ...... toch?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja wel... Belgen zijn goed in het spekken van de medische zorg hier in NL... Elk jaar raken er weer een zooitje Belgen gewond tijdens het oefenen van deze mooie sport in ons land.
|
|
|
pewpew
|
Ja wel... Belgen zijn goed in het spekken van de medische zorg hier in NL... Elk jaar raken er weer een zooitje Belgen gewond tijdens het oefenen van deze mooie sport in ons land. En heel af en toe heeft yarden er ook nog iets aan
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja wel... Belgen zijn goed in het spekken van de medische zorg hier in NL... Elk jaar raken er weer een zooitje Belgen gewond tijdens het oefenen van deze mooie sport in ons land. Alleen Belgen?
|
|
|
Idefixe
|
Hmmm, deze hoort wat mij betreft in de lounche.... 'k denk niet dat het Belgische kitesurfers zijn die met dat idee van tolheffing kwamen en ik zag afgelopen weekend nog een Belg z'n stinkende best doen in de jury toren @ KBO .....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hmmm, deze hoort wat mij betreft in de lounche.... 'k denk niet dat het Belgische kitesurfers zijn die met dat idee van tolheffing kwamen en ik zag afgelopen weekend nog een Belg z'n stinkende best doen in de jury toren @ KBO .....
Dat moet wel een Vlaming geweest zijn.
|
|
|
twido
Geen avatar
|
Geen probleem voor mij als Belg. Dan laten we al de Nederlanders die , met hun mobiele huis weer maar eens op weg zijn naar het zuiden , dat wel dubbel en dik terug betalen , wanneer ze onze wegen weer eens massaal doorkruisen. Nog een puntje, de wetgeving inzake windbeleid aan de Belgische kust is aangepast. Ongelooflijk maar waar , ze krijgen dan toch iets voor elkaar in België. :-)
|
|
|
butcherke
Geen avatar
|
Dat moet wel een Vlaming geweest zijn. Inderdaad niet alle Belgen over dezelfde kam. Vlamingen vallen best mee
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
.... wanneer ze onze wegen weer eens massaal doorkruisen.
wegen?? Als je het nou hobbelpaden zou noemen of ...spaghetticircus, jullie 'wegen' zijn nog uit het jaar kruik Bij ons heb je 'kreatief met kurk', bij jullie heet dat 'belazeren met beton'
|
|
|
Jelle
|
de wetgeving inzake windbeleid aan de Belgische kust is aangepast.
Goed gedaan, gefeliciteerd! Hoe?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Klopt, ik ging er blind vanuit dat hij daar stond. Je ziet maar weer hoe scherp wij als mod's moeten blijven Bedankt Tom
|
|
|
Svendc
|
n en de duitsers dan.... dat zijn er veel meer volgens mij ja klopt, maar vooralsnog hoeven we als particulier geen tol in Duitsland te betalen. Daarnaast zorgen de Duitsers ervoor dat er nog iets in het Nederlandse laatje komt omdat veel Duitsers ook overnachten, tanken, eten, enz. in Nederland. De Belgische kitesurfer daarentegen komt kiten maar draagt niks bij ...... toch? nou, ik kom uit belgie en al mijn kites en materiaal koop ik in Nederland, alsook kom ik hier op vakantie, dus zeg nou niet ik de economie niet genoeg aanzwengel. Ik ga ook wel in Frankrijk kiten en daar heb je dan weer mooie witte stranden met om de 5 sec een mooie ripcurl golf, misschien gaan ze me daar laten betalen per golf ik neem. :-) Doei, tot op het water. Sven
|
|
|