tom1989tommy
|
Gixxer/Lolbroek/e.a.
Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen varen vandaag:D Morgen tijd/zin om naar Oostvoorne te gaan ?
laat ff weten,
grtz
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey tom ik wil wel gaan, maa kan alleen in de ochtend moet rond 13:00 weer terug in Utrecht zijn Ik zou eventueel van 8-12 kunnen, wel echt goede voorspelling
|
|
|
tom1989tommy
|
Luna,
Oei, dat klinkt alsof je dan (zeer) vroeg moet vertrekken:S maar oke, het is onze hobby (voor sommige ook hun leven). Jammer dat je maar zo kort hebt, maar je woont in utrecht ? Zowiezo voor next time handig om te weten. Waar vaar je normaal ?
grtz
|
|
|
der Torch
|
eindelijk de radicale ronnie tot uitvoering gebracht darkey?
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
@tom ik ben gister niet geweest, had colleges van 9.30 tot 17uur oostvoorne ziet er voor vandaag wel lekker uit, maar helaas niet te doen met OV hopelijk snel weer gewoon op muiderberg of horst
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Vannavond wnw @horst knoopje of 13 - 15 vlagen van 18 dus mooi stabiel Wie gaat ? Lolbroek ? @ Tom gisteren was niet een al te beste sessie. Veel te weinig wind varen was bijna onmogelijk (als beginner zonder flysurfer ) En er kwam een vet slecht weer opzetten met onberekenbare wind (en vage lichtflitsen in de verte)
|
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
ik ga eens kijken of het me lukt om te komen vanavond, ik laat het nog weten, zal tegen 5 uur zijn dan denk ik
|
|
|
Geelco
|
Waarschijnlijk kom ik vanaaf ook ff rond 5en, heb een gele north evo
|
|
|
Gixxer
|
Ik weet nog niet zeker of ik ook het water op ga maar ik zou het in ieder geval wel even leuk vinden te Meeten
Zullen we rond 17:00 meeten bij de Mac op de parkeerplaats ? Kunnen we elkaar de volgende keer zeker herkennen.
|
|
|
Geelco
|
Helaas moet ik wel afhaken. Kom uit groningen namelijk (weekend in Putten), alleen moesten er nog een paar dingen gebeuren in Grunn, waardoor ik niet aanwezig ben.
Meeten we een andere x wel
Hoever zijn jullie trouwens al? Zit nu lekker op hoogte lopen, soms sprongen van circa 2 meter, en beginnend aan de back-roll.
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
ik wil er wel om 5 uur zijn de de mac parkeerplaats. Hoe herken ik jou daar gixxer?
Ik ben vorige keer voor het eerswt goed hoogste aan het lopen, dit nu uitbreiden en bochten maken... gele RPM 12
|
|
|
Gixxer
|
Ik weet niet of ik 17:00 ga halen maar denk het wel.
Blauwe Ford focus station
Qwa niveau zit ik op net 150 200m downwind varen.
Alleen vanwege blessure probeer ik nu met schoentjes te varen maar dat is drama. Ik kom nu niet lekker in mijn board dus ff wachten tot mijn voet weer in one pièce is
Je heb een pm
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
Vanavond niet echt lekker wind, te zacht voor me 12 en vlagerig jammer. Morgen weer. Wel in de middag/avond. iemand anders ook?
|
|
|
Gixxer
|
Het zag er best wel Oké uit. Je was aardig goed bezig aan enthousiasme zal het zeker niet liggen hèhè Helaas kan ik morgen niet. Volgende week als mijn voet weer een beetje dicht blijft ben ik er zeker bij.
|
|
|
darky001
|
ik weet nu wat radicale ronnies zijn. maar ga dat niet te vaak doen. met vlagen van 25+ knopen als het al niet meer was.
het wordt wat vervelend als je board elke keer 10 a 20 meter achter je blijft liggen, en gras gaat happen na een faceplant..
ja dat is dat de eerste wreed sicke tricdie radicale ronnie !
|
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
Gister mijn eerste sprong gemaakt met board!! haha echt tof lande ging ook nog, helaas wel wat weinig wind. weet niet of het vandaag wat wordt, ziet er niet al te best uit. morgen (zondag) ziet het er top uit voor horst.
|
|
|
der Torch
|
ik wil de pret niet drukken, maar ZW is een richting waarbij je op horst niet gezien wil worden... wind komt dan achter de bomen vandaan, bij de kant valt je kite uit de lucht, vlagerig etc.... als je stukkie het water inloopt op zich wel prima om lekker te oefenen... voorspelling is nu 15/25... das lekker vlagerig dus
|
|
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Windguru en windfinder zijn wel weer aardig positief voor komend weekend?!
|
|
|
tom1989tommy
|
anybody mee naar rockanje/oostvoorne of zee vanmiddag ?
Let me know
grtz
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!! Zit hier tot een uur of half 6 op kantoor naar de wind te kijken.
|
|
|