Andy Irons overleden

Ozzie Wright fan

November 03, 2010, 11:24:24
edit2Rapporteer  
Sad news has made its way into our homes this morning as we’re hearing confirmed reports that 3X World Champion Andy Irons has passed away.

At this time the cause of death is unknown, although sources inside the family say that he passed away en route from the World Tour event in Puerto Rico to his home in Hawaii. Initial reports have him passing away after getting dengue fever in Portugal. On Sunday, Andy withdrew from the Rip Curl Pro Search Puerto Rico citing an illness. According to reports which have yet to be confirmed, Andy was so sick he was unable to board his flight from Dallas to Kauai, got a hotel room, and was found there dead.

— Official Billabong Press Release Regarding Andy Irons—

HONOLULU – (November 2, 2010) — The world of surfing mourns an incredibly sad loss today with the news that Hawaii’s Andy Irons has died. Andy was a beloved husband, and a true champion. Irons, 32, withdrew from a professional surfing event in Puerto Rico last weekend due to illness and passed away during a layover en-route to his home in Kauai, Hawaii. He had reportedly been battling with dengue fever, a viral disease.

At this time the family thanks his friends and fans for their support, and asks that the community respect its privacy. The family also asks to not be contacted so their focus can remain on one another during this time of profound loss.
Mutantbasse

Antwoord #1 November 03, 2010, 11:31:10
edit2Rapporteer  
Rest in peace Andy Cry

diesel oo7

Antwoord #2 November 03, 2010, 14:47:47
edit2Rapporteer  
Rest In Peace Champ
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #3 November 03, 2010, 15:18:49
edit2Rapporteer  
R.I.P.

De Telegraaf roddelt over gevonden methadon in z'n hotelkamer...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 November 03, 2010, 22:00:05
edit2Rapporteer  
Wat is dat, de Televaag? Tongue

Wat een bizar verhaal is dit.
Knokkelkoorts oplopen in Portugal????

Erg veel vraagtekens bij de dood van deze groot sportman.

RIP
bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 November 03, 2010, 23:37:56
edit2Rapporteer  
surfabc.nl> " De Hawaiiaan kan niet zonder zijn sport. ,,Surfen is een uiting van mijn persoonlijkheid"

,,Ik zie mezelf geen wereldtitel meer pakken. Dat vraagt zoveel focus en toewijding. Ik heb andere dingen in mijn leven die nu belangrijk zijn. Begin december wordt mijn zoontje geboren. Dat is mijn grootste drijfveer nu.”

http://www.youtube.com/watch?v=4uwtqRBE4Kk&feature=player_embedded
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #6 November 04, 2010, 12:31:13
edit2Rapporteer  
R.I.P. voor deze legende
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #7 November 11, 2010, 17:51:22
edit2Rapporteer  
what the hell?

RIP Andy

32 jaar is veel te jong mensen  Embarrassed
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #8 November 11, 2010, 17:52:19
edit2Rapporteer  
Van het inet geplukt:

De 32-jarige topsurfer Andy Irons is dood gevonden in een hotel op het vliegveld van Fort Worth-Dallas. Irons werd drie keer wereldkampioen surfen.

Andy leerde surfen op de reusachtige golven aan het beroemde noorderstrand van Kauai. Naast zijn wereldtitels won hij ook drie keer de Quiksilver Pro France titel.

Irons was op weg naar zijn huis op Hawaï nadat hij zich had afgemeld voor wedstrijden in Puerto Rico. Bij een tussenstop in Texas voelde de surfer zich zo beroerd dat hij zijn intrek nam in een hotel. Volgens zijn vader had hij tijdens een van zijn trips knokkelkoorts opgelopen, maar volgens enkele entertainmentsites wordt er door de politie rekening gehouden met een methadon overdosis. Autopsie moet uitwijzen wat de oorzaak van zijn plotselinge overlijden is. Irons vrouw Lyndie verwacht in december hun eerste kind.

(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 November 13, 2010, 05:33:11
edit2Rapporteer  
Wat een triest verhaal !!!!

Sterkte aan de familie en natuurlijk zijn vrouw
mbetz

Antwoord #10 November 15, 2010, 09:33:06
edit2Rapporteer  
Check hier:
Text overbodig!!

http://www.youtube.com/watch?v=G2f8u6sFnbo
Ozzie Wright fan

Antwoord #11 November 15, 2010, 10:31:33
edit2Rapporteer  
mooi!
Radical Ronnie

Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #12 November 19, 2010, 16:17:42
edit2Rapporteer  
Knokkelkoorts of overdosis methadon... het blijft een triest verhaal   Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.