vissie
|
ja ik wil oook...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Zo eehm bikkuuuh'n en denn kiek of er een vette bak is op Suudloarder yeah. Ik zal you eehm weer een keutel in de kites legguuuh'n Krisko & Rico whahah L8ters
|
|
|
martimor
|
hey gaat er morgen nog iemand naar Loog. kan wat later beginnen op mijn werk(middagdienst) , en het is om 14.43 hoogwater. wnw 14/15 knopen wordt voor mij wel een korte sessie, maar vooruitzichten voor het weekend zijn niet al te best, dus neem ik het er maar van
|
|
|
keessie
|
Ja, ik wil ook wel naar lauwersoog. En ja, ook niet te lang, want iedereen sloopt zijn kite opeens dus avonduren zijn voor repairr!!!!
Mogelijk heb ik vervoer, 4 zitter.
gr Kees
|
|
|
|
|
Doeke
Geen avatar
|
Informatiebijeenkomsten en hoorzittingen Tijdens de periode van terinzagelegging organiseert het ministerie van LNV elf bijeenkomsten, waar u zich persoonlijk kunt informeren en/of mondeling kunt inspreken tijdens een hoorzitting. Als u aanwezig wilt zijn op één van de informatiebijeenkomsten hoeft u zich vooraf niet te melden. Als u tijdens de hoorzitting wilt inspreken, kunt u dit twee dagen voor de betreffende hoorzitting aan het Centrum Publieksparticipatie doorgeven op telefoonnumer: (070) 456 9602. Naast algemene informatie over de aanwijzing van de Natura 2000-gebieden, geeft LNV tijdens de bijeenkomst specifieke informatie over de gebieden. De gebieden die tijdens een bijeenkomst centraal staan, zijn hieronder met hun naam en gebiedsnummer aangegeven. De informatiebijeenkomsten en hoorzittingen zijn op: Maandag 28 september 2009 Zalencentrum de Colle Kerkstraat 4 te Kollum Gebied: Lauwersmeer
thanx voor de link GJ dit is zeker belangrijk voor ons, als we nog wat willen inbrengen moeten we er nu bij zijn..
|
|
|
jetzu
|
Dit gaat toch alleen om het lauwersMEER? Toch niet over lauwersoog waddenzee kant???
|
|
|
Gj
|
Je moet ergens beginnen Jetzu, duurt niet lang of de LNV grijpt ook de wadkant aan voor natura2000
|
|
|
-MAARTEN-
|
Dikke VETTE sessie gehad op Workum vandaag!!!! Was echt super!!!!
|
|
|
Taco.
|
LNV doet het lauwersmeer inderdaad. Wie gaan er allemaal? Ik ben er waarschijnlijk bij.
|
|
|
danny1984
Geen avatar
|
Hey
Zijn er nog groningers die een drysuit willen bestellen? Mischien als we met een paar man bestellen dat we korting kunnen regelen. Ik wil ook een gul enforcer bestellen.
Stuur maar pb
|
|
|
Gj
|
Deze week nog iemand kiten Dinsdag ofzo?
|
|
|
|
Taco.
|
Hey
Zijn er nog groningers die een drysuit willen bestellen? Mischien als we met een paar man bestellen dat we korting kunnen regelen. Ik wil ook een gul enforcer bestellen.
Stuur maar pb
Het schijnt dat ze in Engeland door de goedkope pakken heen zijn en dat het lastig leveren wordt. Bovendien zijn het oude pakken (o.a. nog 2008). Het 2010 pak is 4 laags en vanaf volgende week leverbaar in Nederland. Ze zijn wel duurder maar dan wel met betrouwbare garantie van de Nederlandse importeur. Mocht je interesse hebben stuur maar een PBtje
|
|
|
Idefixe
|
Het schijnt dat ze in Engeland door de goedkope pakken heen zijn en dat het lastig leveren wordt. Bovendien zijn het oude pakken (o.a. nog 2008). Het 2010 pak is 4 laags en vanaf volgende week leverbaar in Nederland.
Op dit moment kosten de pakken uit Engeland ( ook de nieuwere modellen / 2009 ) incl fleece overal en verzendkosten zo'n dikke € 300. Ik neem aan dat je in NL voor deze prijs alleen maar van die PVC pakken kunt krijgen.
|
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen ofzo?
Wind ziet er niet meer echt top uit ofzo.
|
|
|
Taco.
|
Het schijnt dat ze in Engeland door de goedkope pakken heen zijn en dat het lastig leveren wordt. Bovendien zijn het oude pakken (o.a. nog 2008). Het 2010 pak is 4 laags en vanaf volgende week leverbaar in Nederland.
Op dit moment kosten de pakken uit Engeland ( ook de nieuwere modellen / 2009 ) incl fleece overal en verzendkosten zo'n dikke € 300. Ik neem aan dat je in NL voor deze prijs alleen maar van die PVC pakken kunt krijgen. Tja zo staat het op de website, maar ze zijn op.....
|
|
|
jetzu
|
Zondag is het weer een dagje voor schier. Half 12 hoog wind west, noord west. Oftewel wie gaan er nog meer???
|
|
|
Bram Wilbrink
|
zaterdag wil ik kiten.. zondag rust denk ik..
|
|
|
piede
|
Donderdag komt voor zaterdag en zondag toch?
|
|
|
Mark04
|
Inderdaad, donderdag Workum.
|
|
|
Jimmy
|
Donderdag Wijk aan Zee!