Gj
|
Met NO, chille shit daar, kan je beter naar kornwerderzand gaan.
|
|
|
martimor
|
Was voor mij dus niets geweest had ik al wel gedacht. Morgen knallluuuuh'n met m'n 9m yeah... Maakt alles in één klap weer goed...
nope, goede keus, gert was er ook, maar is ook aan de kant gebleven
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
er is morgen geen beginners wind? kan ik morgen met iemand mee rijden naar loog? mn auto heeft nogal veel probleempjes tuurlijk, na 3 jaar kiten ben je nog een beginner ... uhu
|
|
|
jaapd
|
Gaan er nog meer naar Schiermonnikoog morgen? De voorspelling is super: hele dag 20 knopen en zon
dan ga ik ook, ik heb nog plek in de auto
|
|
|
kiteone
|
wil morgen ook wel naar schier daar even beulen met die 10m. was vandaag ook lekker top dagje, ben er nog geil van.......
|
|
|
martimor
|
@taco, als je bij spots kijjkt, lauwersoog aan klikken, zie je precies waar je moet zijn
|
|
|
Jelke
|
Mark, Klaas en ik gaan morgen met de 9.30 boot naar Schier
|
|
|
jetzu
|
Gertjan en ik gaan morgen waarschijnlijk ook naar schier..
|
|
|
kiteone
|
Met de 9.30 uur boot ?
|
|
|
Gertjan
|
ja met de 9.30 boot. tot morgen op schier wordt beulen met de 8m
hessel neem die 7m ook maar mee.
|
|
|
|
kiteone
|
Die 8m gaat voor de zekerheid ook mee maar denk niet dat het nodig is want die raven heb wel een goede high end. Ga ik dan misschien ook eens een keer hoger dan jou Word feestje morgen heb er zin in zin.....
|
|
|
Lude
|
Ik ga morgen naar Lauwersoog, beetje op tijd er bij. Super veel water voorspeld namelijk!
Nog plek vrij in de auto.. roep maar als iemand een lift wil vanuit Groningen.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
@ eldoctoro
tank joe mien jong. ik kiek wel effe. waar moet ik dan precies zijn. kan je effe een linkje sturen uit google maps ofzo
Met een uurtje ga ik richting loogje, lekker raften over de golfjes yeeehaaaaa... Hier de route van emmen noar loogje taco see ya...
|
|
|
|
keessie
|
Stuur je hem nu naar de haven;-)
|
|
|
CeesV
|
Zometeen even een kijkje nemen aan de graskant bij het zuidlaardermeer
|
|
|
Undergrounder
|
Erg lekker dagje op Lauwersoog. Wel wat krap op de dijk maar op het water is het daar top. Vooral op het laatst in 10 cm water, vol gepowerd met de 12 een pr gescoord volgens mij, moet eens met gps gaan varen.
|
|
|
Benjooh
|
Gaan dr morgen nog mensen? Guru en Finder geven niks aan maar KNMI en Piet wel wk 5 a 6! (En Gerrit Hiemstra was ook erg positief )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja ik was het wel van plan ik geloof dat het rond een uur of 16.00 hoog water is toch? Zo een uur of 1300 aanwezig als de wind goed is nartuurlijk
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Whahahaha je hebt je kans gemist Ruud, morgen kakt de wind weer in. Moar woensdag wordt het weer Mirns weertje zoals het er nu uit ziet. @ Keessie je moet niet bij A kijken maar bij HIER whahahaha Surfdude wat was het weer een gruwelijk dagje @ loogje "men" kikcken Was één negatief puntje een paar malloten achter me hadden teveel mijn aandacht waardoor ik op de terugreis een mooie flits voorbij zag komen in Winsum ash-holes
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Lammert heb je de knmi site al ff bekeken ze geven 5-6bft af zo ben morgen wel nieuwsgierig Maar ik had er graag bij willen zijn vandaag op Loog in die geweldige speeltuin
|
|
|
Hein
|
Windfinder geeft morgen hele dag 18 knopen windguru max 9 ben er nog niet over uit dus. Daarnaast is het volgens google 2 uur en 16 minuten rijden vanuit Barneveld
|
|
|
zjunnusun
|
hey, we waren ook te zien op rtl4 bij Helga van Leur om 8 uur ofzo. iemand staat er mooi hoog op bij lauwersoog
|
|
|