jetzu
|
Als de wind zo blijft dan ben ik morgen ochtend om 10 uur op HvdB. Wie nog meer??
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Zie er zeer goed uit morgen voor loogje om 12:49 hoog dus van 10:00 tot 15:00 kan men weer knalluuuuh'n...
lammert, kan ik misschien met je mee rijden?
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben morgen ook van de partij op Loog!
|
|
|
Wjs
|
Welke plek preciez op L'oog mag je eigenlijk kiten Edit: Nog een vraag met hoeveel m2 kiten jullie meestal? Omdat ik 70 kilo ben met een 11 m2 en een kameraad zegt dat ik voor een 9 m2 moet gaan zoeken
|
|
|
KappuhH
|
Kan ik morgen met iemand meerijden naar Loog?
70kg en een 11 kan af en toe teveel zijn inderdaad. Op Loog kan het vooral met NO nog wel eens veel harder waaien dan voorspelt. Je kunt er dan inderdaad beter een kleinere maat bijnemen. Een 7 met goede lowend kan zelfs ook nog wel...
|
|
|
|
jetzu
|
Ik zou eerder voor een 8m2 gaan bij een 11. Hoelaat gaat iedereen naar HvdB??
|
|
|
|
Benjooh
|
HvdB = Hoek van de Bant = Lauwersoog
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
owhh zeg dat dan Maar ik zie op windguru dat het +/- 14 knopen waait? Nu lees ik hier dat het +/- 20 knopen wordt? Hoe kan dit grote vershil??
|
|
|
Goonie
|
Goonie ook maar eens naar loog dan maar... kom niet op de bultenbroezer heur....
|
|
|
KappuhH
|
Met wie kan ik evt meerijden vanuit Groningen stad?
|
|
|
keessie
|
Ik ga misschien morgenochtend naar Loog. even kijken of er een auto beschikbaar is. om een uur of 10 weg.
|
|
|
KappuhH
|
Oke, kun je het even laten weten? 06twee0vijf05566
|
|
|
Jimmy
|
Ik sla denk ik even over met dit kloten weer. Morgen en/of zondag maar even op Lauwersoog kijken!
|
|
|
Steven
|
Tot zo!
|
|
|
keessie
|
Wel regen, maar ook wind. Vast wel de moeite waard om even te gaan kijken!!
|
|
|
Wjs
|
Wat is een goede 7m2 kite met goeie low end dan ? 9m2 waroo is zeker weer wat te groot tegenover een 11m2 bandit uit 2008
|
|
|
KappuhH
|
Wat is je budget?
|
|
|
keessie
|
Van regen naar zon op Lauwersoog! Soms nog genoeg wind om lekker te knallen. Jammer dat Martijn weer focking aso aan het varen was. soooo irritant!! Neem les man!
|
|
|
KappuhH
|
Goonie ging weg en de zon kwam Best dikke sessie gehad, vlak water, genoeg wind, zonnetje, gewoon helemaal prima!
|
|
|
Lude
|
9m heeft erg veel overlap inderdaad, zou voor 7 gaan.
|
|
|
jetzu
|
Zondag misschien een mooi dagje voor schier als het weer een beetje goed is??? Getij en wind lijkt goed te zijn..
|
|
|
martimor
|
zo, net terug van Texel. echt lekker uitgewaaid, en nog een paar vette sessies gehad. (ook een paar keer in de wasmachine gezeten ) wat een golven...door de harde wind (paar dagen FLINKE zw) was de zee extreem ruig (volgens de locals) toch wat vaker die goven opzoeken, is echt gaaf. echt gemakkelijk ging het niet, maar zag dat een paar locals ook moeilijk door de branding kwamen. al met al, texel was top (vond de fam. ook dus was voor herhaling vatbaar ) morgen nog mensen?? kan niet de hele dag, maar wil nog wel ff lekker varen
|
|
|