Wimpie
Gast
|
@Martimor: je kent die filmpjes van Kitesurfen in het Zwembad nog? Moet je wel de deuren daar tegen elkaar open zetten, voor wat wind Wind op Zuidje wordt hard minder. Morgen toch maar naar Workum, misschien Lauwersoog. Wat doen jullie?
|
|
|
martimor
|
Overdekt wimpie hmm 2 mtr lijnen
|
|
|
zjunnusun
|
Voorspellingen zijn wat verdeeld, nog meer mensen een gokje op lauwersoog vandaag?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Workum ga ik proberen
|
|
|
Mutantbasse
|
Was er wel wind dan vandaag? Top sessie huis opruimen gehad. kan ook weer een nieuwe trick clico vullen met spullen van ex
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Wind was Vludd@Workum,nl Dus maar rotklusjes thuis gedaan.
|
|
|
skyhigh as a
|
wie vandaag eeum kaitn waar???
kheb wel eeum dikke zin met die wind om mien huus
|
|
|
Mutantbasse
|
Waaide lekker vannacht. Valt nu best tegen ben om12uur klaar met school. Kijk wel even hoe de wind dan is. Heb ook zin aan een 2e sessie
|
|
|
skyhigh as a
|
dikke wind opt wadde, Krizze tegen half 2 vrij, dus dan nog ergens opt wad rockuhh
anders maar effe belle waar 0630280568
|
|
|
Mutantbasse
|
Net te horen gekregen dat ik morgen een proef examen heb Sla even over vind het even belangrijker om men papiertjes te halen en weer aan het werk te zijn. Veel plezier aant wad
|
|
|
skyhigh as a
|
naar zuidje gegaan, was weer eeum dikke shizzle sessie nummertje6 weet iemand trouwens nog een toffe zeilbootje te koop met trailer (geen diepgang) voor weinig? mijne is losgeslagen een tijd geleden met haarde wind en daarna kapoet gemacht dur junge jungens
|
|
|
Mutantbasse
|
Zullen even kijken op Boot aankomend weekend Heb je ook aangifte gedaan? WA, vernieling eigendommen. waarschijnlijk volgende maand en grote belastingvrije auto met trekhaak voor men werk skip een nieuwe kite even over Ben straks toch veel aan het werk Pfff 2e sessie staat nog steeds in de blokken
|
|
|
skyhigh as a
|
heb de boot voor een eurie kocht maar heb er voor ontelbare miljarden aan lol mee beleeft. dekt mn W.A nie dus tiet veurn nieuwe, liefst snelle met spinacker en dheule reutemeteut voor heeeel weinig
|
|
|
zjunnusun
|
Is dit wat miejong: http://link.marktplaats.nl/415613467[edit] Graag de korte Marktplaats-link uit het rechtse menu in marktplaats gebruiken en niet die belachelijk lange uit je browser die de forum-layout in de war schopt.
|
|
|
zjunnusun
|
jee, ik verbouw het hele forum met die link ja
|
|
|
|
skyhigh as a
|
haha heb ik al mee gemaild. was een houten mast en geen spinnaker die erbij hoort. zit nu achter vergelijkbaar bootje aan, eerst moor eeum kiekn. tof dast de ogies open hest
|
|
|
jetzu
|
Als je een zeilboot met kajuit koopt kun je er in overnachten op schier.
|
|
|
Mutantbasse
|
Groningen wil kiten @piede. heb je de topic titel veranderd? Was al aan het zoeken
|
|
|
skyhigh as a
|
groningen wil kiten!! en zo ist ik ben al niet meertjeswaardig, laat staan zeewaardig, duz zoon kajuitboot wordt em nait 4 a 5 meter en hard!!! (knal namelijk vaak tegen steigers, wal, boeien, maakt me eigelijks nie veel uit, alst maar tof klinkt net als ons bier)
|
|
|
zjunnusun
|
dr ligt vaak een hoop te verotten. Bootjes ben' mien brood en heb al vaker gratis aangeboden gekregen. ik kiek wel eem veur die mee. soms gewoon brutaal zijn en wat werfjes vragen, ze moeten er mischien vanaf en afvoeren is best duur.
|
|
|
skyhigh as a
|
cool!! kiek mor eeum in de ronte
ben al aardig gaar op de ogies
|
|
|
Walt0r
|
ja ik wil kiten, wil mijn nieuwe C4-tjes uit de verpakking halen
|
|
|
martimor
|
geloof er niets van dat t plastic er nog omheen zit kom net terug van boot dusseldorf, ff 2010 north x-ride gekocht, dus ik wil ook kiten
|
|
|