Walt0r
|
Eemshaven is gevaarlijk, enorme stroming die onvoorspelbaar is. Erg onverstandig om daar te kiten. Ben benieuwd wat er precies gebeurd is. Oja zuiderwind = aflandig daar volgens mij....
|
|
|
Benjooh
|
Ik las het ook, lijkt mij ook niet een niet erg handige actie om daar met zuid te gaan kiten ...
|
|
|
AirtimeEddy
|
@ Kappuhh
je board stond bij het bord van waar je wel en NIET mag kiten Walt0r!!!
ben om een uur of 8 vertrokken toen stond i er nog bel die toko daar of i m binnen haald?
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een dag!!!!! heerlijk!!! dikke wind en top sfeer!! lekker beetje loere opt naaktstrandje (ofnie gezinnus ) en nog 3x overt eilandje heen gesprongen watn dag!!!!!!!!!
|
|
|
Mutantbasse
|
weer wat gemist. Was ook druk op de blauwestad vanmiddag. Had 10 min om ff te loeren. Lagen behoorlijk wat cabrinhas. Snik snik
|
|
|
|
skyhigh as a
|
zuidje lag helemaal vol met North
|
|
|
|
martimor
|
dinsdag lijkt er weer een dikke bak wind aan te komen. heb nachtdienst, en kan in de middag dus lekker kiten. woensdag ook maar ff kijken, heb nog wat in te halen...
|
|
|
Mutantbasse
|
Wordt ehm ook niet heb middag en avond dienst. Maar gelukkig wel weer een inkomen
|
|
|
Geronimo79
|
godverdegodver... ik vlak na hoogezand bij een pompstation.. voel je heerlijke wind.... word je dus psyched dat je gaat kaitn... kom je op minrs... amper wind.. 11 /12 knopen maximaalofzo... dikkedulle
|
|
|
Shark
|
Zlm was weer top dikke wind, vlak water en zonnetje erbij het leek wel een utopie! en North was zeker goed vertegenwoordigd.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hij kwam ook nog effe op zuidje tegen uur of 18.00. zijn kite was gewokkeld of paar keer door zijn lijnen gerold. wind is met zuid side-shore op eems trouwens. dus vandaar de reddingsactie. kost hem trouwens niks, vroeg ik hem namelijk. jammer jeroen!! tzal je maar gebeuren dat je eigelijk maar 5km hoeft te rijden voor topwind en dan rij je 115km en heb je ...... wat was zuidje toch heerlijk!!!!! en heb alleen maar aardig gedaan, omdat het moest tegen gezinuss
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Mijn spieren zijn zo moe, na 2 van zulke dagen! Dat we dit seizoen nog heel vaak zo moe mogen zijn......
|
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
tja wat kan ik er van zeggen.. sessie 1 en 2 gehad in 2 dagen!! lekker hoor!
nou effe wachten tot ik weer kan bewegen....
Zlm was inderdaad top! Hoop North voor zo'n zuidelijk windje..;-)
|
|
|
Benjooh
|
Gaan dr morgen eind van de middag/s'avonds nog mensen ergens varen? Dan schijnt de wind lekker aan te trekken
|
|
|
skyhigh as a
|
wil ook wel, ben de hele dag vrij. moet wel windzeker zijn, want dinsdag weer fun
|
|
|
martimor
|
Morgen geen tijd helaas, maar dinsdag en woensdag ben ik erbij. Ga je dan weer naar zlm rico?
|
|
|
|
skyhigh as a
|
workum ziet er beter uit dan zuidje. anders ist zoon verschil met de vlagen. blijf het liefst in de buurt
|
|
|
skyhigh as a
|
denk dak vandaag pas, alst nog wel lekker waait, zou schildje nog een optie zijn vanmiddag.
|
|
|