S.K
Geen avatar
|
ja parkeermeter doet het vanaf 1 april weer... (geen grap) hoop er morgen ook nog even te zijn..
|
|
|
|
skyhigh as a
|
was echt superruig op workie!! Bigair all the way!!!! was echt superrustig, maar heerlijk in de golvies en achter de bankies gespeeld
|
|
|
Gj
|
aaalright wij gaan het morgen maar ff lekker uitproberen! windkracht 8? lol
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Als er morgenmiddag op Zuidje een knoopje meer gegeven wordt, ga ik daar kijken. Iedere keer Workum is wel een eind.... Wie nog meer op Zuidje morgen?
|
|
|
|
Benjooh
|
Jammer dat ik niet meer in actie ben geweest @ Harlingen. Later met Lodewijk nog even naar Mirns doorgereden en daar een heerlijke sessie gehad! Gj, check je tel! Ik wil wel meerijden morgen
|
|
|
Krizze
|
Jezus, Wat het tie Benjoow ja n dikke panne kreeg'n!!! Kom net van Workie..... was echt geen fuck aan man!! Geen wind en ook nog eens geen reetjezonnestraal..... balen man!!!
|
|
|
Benjooh
|
Ah mjong! Zegt dr ook een wat! Waarzo was jij dan op Workie? Heb je nergens gezien en ben dr de hele middag geweest! Tegen 't einde was het trouwens supermooi weer!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Rond het middaguur 2 uurtjes lekker gevaren op ZLM. Wel vlagerig, tuurlijk (wind ZW).
|
|
|
RaileyRandy
|
helaas,weinig kunnen kiten.wind..... WEG maar toch nog ff gekite en een gezellige dag gehad. morgen er ook weer bij denk ong om 10.45u daar!!
|
|
|
KappuhH
|
Hele dikke avondsessie gehad op Workum. Half 6 ging de wind aan. Zonnetje er bij en goed warm. Tot het donker was gevaren...
|
|
|
|
Lude
|
Morgen loog zoals het nu lijkt, 13.56 hoog en 16knoopjes all day
|
|
|
Gj
|
morgen sowieso dabai, vandaag als de wind nog beetje aanblijft straks naar delfzijl of spot x
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
wie is er morgen op Loog en hoe laat? Heb er wel oren naar namelijk maar hoop dat de wind er morgen ook is...
|
|
|
Jimmy
|
Ik morgen misschien wel. Eerst een tentamen maken en daarna kijken wat de wind doet
|
|
|
CeesV
|
Morgen Kait'n!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
nog mensen naar loogje morgen, nwest en om 14:00 hoog mt 17 tot 22 knp
gr Ed
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
denk wel dak ga ja. ff afhankelijk van hoe snel ik mijn werk af krijg morgen.
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm, wil ook wel eeum weer naar spot-x! was gisterochtend toch wel eeeum dik in de power daaro.
eerst maar weer graam in toene (ngat veur mien toekomstige schoonmoeke)
als iemand naar spot-x gaat mottie mij maar eeum belle
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
wil er nog iemand meerijden, ben vanmorgen in omgeving Groningen bel maar op 06-11005505 als je geen vervoer hebt
|
|
|
|