Gj
|
wie o wie maakt mij los.
|
|
|
Gj
|
workum it is, bis morgen!
|
|
|
|
|
GB
|
vette foto's! met die zon zo over het water ook! jaloezie!
|
|
|
peter.
|
wie gaat waar heen?
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
plan is loog...
mooie pics hoor Marvin!
|
|
|
skyhigh as a
|
wil ook wel eem vandaag!
iedereen ineens weer naar een andere plek, zal es effe koekeloere waar de wind heen waait en hoe hard.. en ja hoor!!!! ................
dikke nikswind ineens!!!!
wie nog ergens wind pakt, moet me maar effe contacteren
wou beetje in de buurt,
|
|
|
jetzu
|
Gaan er nog mensen naar lauwersoog? En hoelaat?
|
|
|
Steven
|
Ik ga naar Lauwersoog, rond 16u - 16.30u. Lekker vlak op het meer.
|
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Zijn er mensen die al plannen hebben voor volgende week vrijdag? Ze voorspellen lekker windje dus hopelijk houd het aan. wie of wie gaat misschien als die tijd heeft en de wind is goed die kant op?
|
|
|
GB
|
waar precies bij het meer?? Bij hoek van de band, even zoeken op google maps Ik probeer einde van de middag richting lauwersmeer/lauwersoog te gaan.. wind is alleen wel heel vlagerig volgens mij? iemand update van daar terplekke? ben wel weer toe aan een goede sessie!
|
|
|
|
Mark04
|
Al mensen plannen voor morgen?
Workum zal wel erg druk worden..... Lauwersoog is met west een klotsbak..... Spot X lijkt me wel een goede optie of anders Schier
Nog meer mensen die naar Schier of Spot X gaan?
|
|
|
Steven
|
Ik ga zo denk ik nog wel even heen. 17 - 23 kn + vlak water... mmm lekker hoor
|
|
|
GB
|
Onderweg naar lauwersmeer/loog! Zie jullie zo
|
|
|
Steven
|
Ik ben ook onderweg. Moi
|
|
|
roysanders
Geen avatar
|
Hallo mensen! Mijn naam is Roy en ben 19 jaar oud Ben nieuw hier op kitehigh, woon in Drenthe vlakbij stadskanaal. Ben een beginnende kiter, en zoek een kitebuddy! Morgen schijnt het goed te gaan waaien op het IJsselmeer en dus mijn vraag gaan er mensen kiten die nog een plekje over hebben voor mij? Als er nog een plekje vrij is of je wilt een keer afspreken om te gaan kiten, mail me! roy_sanders1992@hotmail.com of voeg me toe op facebook;) roy sanders! ciao!
|
|
|
martimor
|
welkom Roy. morgen gaan randy en ik naar muntje. kan pas vanaf uurtje of 12, en op loog of spot-x missen we dan water muntje is tegen 14.00 hoog lekker knallen met de 7
|
|
|
RaileyRandy
|
was vandaag weer een leuke sessie. morgen nog beter hopelijk
|
|
|
Gj
|
aait ik moet tot 2 uur werken daarna ook @ muntje Martijn jullie gaan sowieso? want straks sta ik daar alleen...
|
|
|
roysanders
Geen avatar
|
waar is het muntje dan?(A) haha ja ben nog niet echt thuis in alle spots..;p kite meestal op de rietplas in emmen.. en af en toe op mirns(A) maar waar wonen jullie in groningen? misschien als het dicht bij is en jullie nog een plekje over hebben dat ik mee kan als jullie daar zin aan hebben?(A) ciao!
|
|
|