Lude
|
Vandaag ff niet, vanavond lijntjes sleeven Morgen ochtend spot x?
|
|
|
KappuhH
|
Wat zeg je nou Edjuh??? Je hebt n vette ouwe kop ghehehe. Toch tof van je omdat zelf te erkennen Volgende keer boomstamme eeum laten rusten Randy......... Twas dikke poep bij zuidje....ik met de start n wokkel, bijna alles in de boom toen Tampony nog 2x n wokkel... Dus maar weer ermee gekapt!! Bwehhh Daarom raad ik beginners altijd aan eerst maar eens een lesje te nemen.... whahahaha
|
|
|
Wim uit Assen
|
Vandaag ff niet, vanavond lijntjes sleeven Morgen ochtend spot x? Is daar wind dan? Hoe laat?
|
|
|
Lude
|
De voorspelling is sinds mijn berichtje flink ingekakt.. Toen ik postte stond er 16knopen voorspeld tot 12 a 13.00, nu is het niet zoveel meer.. Denk niet dat het wat wordt...
|
|
|
|
Lude
|
Als je alleen op workum gaat kiten wel ja ;-)
|
|
|
|
martimor
|
Ik ben bij de blauwestad te vinden met randy. kom uit de nacht, dus denk een uur of 14.00 daar.
edit, wind komt al weer eerder, dus weet niet of voor mij wat wordt, ga sowieso ff kijken bij het strandje, misschien 2 uurtjes snipperen mits mogelijk, dan ben ik er om 11 uur.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Als je alleen op workum gaat kiten wel ja ;-)
Meestal wel ja, of Lauwersoog. Maar het geeft natuurlijk ook wel een algemeen beeld van de wind
|
|
|
Johnny Tampony
|
Ik ga mis ook nog even op de blauwe kijken
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik ga zo naar ZLM, ongeveer 9 uur present
|
|
|
Blaze 520
|
@wim uit assen
welke zijde zlm ga je naartoe?
|
|
|
|
steenbeek
|
@ blaze, zuid-kant is geen optie met oost. Met ZO sowieso strandje. Zie dat de wind nu terug is naar 8 knopen, ben er om half 11, 11 uur
|
|
|
Elvis The King
|
@Martimor, vette vlakwaterspot op dat filmpje, waar is da?
|
|
|
Gj
|
hier op bonaire waait het al 3 week non stop.
|
|
|
Wim uit Assen
|
@wim uit assen
Sorry Mark, zie nu pas je vraag. Heb je het gevonden?
|
|
|
|
RaileyRandy
|
was gister een mooie sessie, en kan weer online
|
|
|
Blaze 520
|
Hey Wim, het leek vanuit hier(Emmen) niet zo gunstig met de wind. Ik heb hier nog even gespeeld op het land met mijn nieuwe kite. Volgende keer beter. @wim uit assen
Sorry Mark, zie nu pas je vraag. Heb je het gevonden?
|
|
|
skyhigh as a
|
was gister wel effe lekker inderdaad op zuidje, maar was helaas te laat voort echte windje.
wel eeum zin in actie vandoage, maar ja... windjuh
|
|
|
Wim uit Assen
|
Hier begint het te waaien, maar op Windfinder (report) zie ik niets. Waar kijken jullie voor de actuele wind van ZLM?
|
|
|
keessie
|
Ik ben morgenvroeg op Lauwersoog!!
|
|
|
peter.
|
morgen vroeg staat geen wind..... toch