|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
waait het er niet te hard voor??? lijkt me best heftig met de voorspelde stoten tot 29 knopen nl....
|
|
|
steenbeek
|
Kom ook naar de noord kant, schaatsen en board mee. Moet nog maar zien of er daad werkelijk wind stoten van 29 knopen komen:P Ziet er nu niet echt naar uit.
|
|
|
piede
|
kom vanmiddag ook wel even kijken op zlm
|
|
|
|
piede
|
Ziet er zeker uit als fun! Vooral die schep sneeuw vol in zn gezicht, helemaal lekker....
|
|
|
AirtimeEddy
|
Was weer lekker kansloos!!!!!! en voor al die backflip van Rico was echt de moeite waard!!!!
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Ga zoals het er nu uitziet zaterdag naar X. Met droogpakkie prima te doen. Meer gegadigden?
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Als voetbal afgelast wordt dan kom ik in wetsuit.. Vanaf hoe laat hebben we genoeg water?
|
|
|
martimor
|
Zaterdag dagje schier Pop-up tentje en camping gaspitje om weer warm te worden... De strandtent is er nog niet
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Zaterdag dagje schier Pop-up tentje en camping gaspitje om weer warm te worden... De strandtent is er nog niet klapper klapper
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik heb ook wel zin om zaterdag te varen, maar waarom helemaal naar Schier?
|
|
|
Peer
|
Haha dat je zin zou hebben Wim dat sms-te Herwin me zojuist al..... Als voetbal afgelast is (wel de verwachting) probeer ik Herwin zo gek te krijgen mee te komen naar X... Hij klaagt nog over kou.. en dat terwijl hij wel een droogpak heeft...
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Zwavelzuur weggelekt in Eemshaven In een bedrijfsruimte van biodieselfabriek Eco Fuels in de Eemshaven is vrijdagocht http://t.co/EW1MiRHsWie gaan er morgen ergens naar het Wad?
|
|
|
Peer
|
Hoe laat gaan jullie naar X?
het is 15 u hoog.. uurtje of 13:30 daar lijkt me dan wel ok.. Maar anders zondag.. dan heb ik eerder op de dag ook wel tijd.. Dat zwavelzuur heeft ondertussen tijd zat wat te verdunnen... Wel typisch dat ze juist bij eco fuels dat spul naar het wad laten lekken...
|
|
|
martimor
|
Ik heb ook wel zin om zaterdag te varen, maar waarom helemaal naar Schier?
Windrichting en getij komen precies goed... Walhalla
|
|
|
Peer
|
Wim het wordt toch zondag naar X voor mij. Voetbal gaat door.... H is nog bang voor de kou...
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ga zo wel naar X. Vertrek vanuit de stad. Kan nog iemand meerijden.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik denk dat ik naar Workum ga. Ook goede wind, en makkelijker op te laten/landen alleen.
|
|
|