Laten we Veendammer Henk vragen, die heeft wel een neusje voor business en weet ongetwijfeld wel mooi weer te regelen nadat hij SC Veendam aan een investeerder geholpen heeft...
Laten we Veendammer Henk vragen, die heeft wel een neusje voor business en weet ongetwijfeld wel mooi weer te regelen nadat hij SC Veendam aan een investeerder geholpen heeft...
Hee Rene.. mijn windfinder zegt 13/14 knoopjes... Houdt niet over... Eventueel kan/kom ik vanaf ongeveer 15:00 uur.. Of anders zaterdag? en dan weer tot ongeveer 15:00?
Ja klopt. Windguru voorspelt circa15 knopen. Wij zijn morgen vanaf uurtje of 12 op X. Morgenochtend even kijken op windfinder lauwersoog windrapport hoe hard het echt waait. Maar komt goed, hoop ik (up_kitensmiley)
:'(pespokke zooi peg dag eerst waid de huif van mijn bussie weg later die dag wind weg ge waaid daar stan we dan in water zonderwind op de terug weg waaid de spieghel van de bus pokke zooi nu maar hopen op warmer weer en foldoende wind maar twas wel knus in de bullie groet jess volgende keer beter rene rene mijn mail is; sheba-luna @live.nl ed en de woeffen
foor de mensen die mijn volkswagen bus kennen ik had er een dighte bak op staan die is mij er onderweg af ge waaid op de heen weg naar spot xxx op de terug weg feloor ik mijn linker buitenspieghel
de wet van murphy was eght wel op zijn plaats van daag de bus een oelie bende driftend door he hafen en murphy mijn hond was niet eens mee miss kwam het daar door hihi thanx foor je uit leg martijn
haha watn bourel aal, he edwin ben jij een beetje handig met plaatwerk en lassen? heb waarschijnlijk maandag een camperbuzzie, maar was benieuwd oft nog een beetje op te lappen was (ik ben die gast met zn debiele vouwwagen en iglotent )
nie echt veel wind vandaag en morgen, is der nog wa actie??