Wim uit Assen
|
Morgen maar weer eens kijken hoe dat ook al weer ging, kitesurfen. Te lang geleden.... Edit Ik ga zo rond 12 uur bij Blauwtje kijken. Meer liefhebbers?
|
|
|
martimor
|
Ik ben wel vrij, maar ik denk dat ik m skip. Had het gisteren echt koud, en morgen is de temperatuur nog lager...
Misschien kom ik nog wel even aanwaaien.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Nog geweest Wim? Zondag /morgen dus/ nee vandaageigenlijk , (wat schrijf je om 00:35) wil ik graag nog een stukje varen maar niet alleen...
Blauwe stad of Delfzijl en ochtend of middag. Ik ben behoorlijk flexibel.. roept u maar..
|
|
|
Wim uit Assen
|
Was lekker gisteren: eindelijk weer even metertjes gemaakt. De kou viel erg mee, Martimor. In Scandinavie zeggen ze altijd: slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding.
|
|
|
|
Walt0r
|
zo naar x
|
|
|
skyhigh as a
|
hoor net dak om half 3 mag beginnen met werken, maar wordt me net teveel gerace... dikke naadzoot mok moar eeum wa vilmpiezz, kank me nog meer ergern aan deze dag....
|
|
|
martimor
|
Was lekker gisteren: eindelijk weer even metertjes gemaakt. De kou viel erg mee, Martimor. In Scandinavie zeggen ze altijd: slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding. Dus ik moet gewoon een mart smeets trui aan doen? Het waren mn vingers en tenen. Normaal beginnen mn handen te gloeien in die wanten, maar dat gebeurde vrijdag niet. Misschien had t te maken met slaap gebrek... Korte nachtrust gehad. Ik ga pas weer als de gevoel temperatuur weer boven 0 is.
|
|
|
Peer
|
@ Waltûr Hoe laat denk je op x te zijn? Zit er genoeg Noord in de wind?
|
|
|
martimor
|
Die zijn al onderweg daarheen. Met vol oost kan daar nog gekite worden.
|
|
|
|
Peer
|
Stap nu in de auto Snel erheen voordat ze het koud hebben en eruit gaan..... Dank Martijn
|
|
|
|
martimor
|
Vet, echt mooi geworden. (niet op kwaliteit Letten, dit was puur om te testen) Volgende keer de gopro eronder.
@egbert, ik hoorde dat je net te laat was, jammer man.
|
|
|
|
Lude
|
Ja, was balen! Was ook een korte sessie, na 1.5h was de energie op Zullen volgende keer even wat beter posten hoe laat we er zullen zijn.
|
|
|
|
martimor
|
Is dat ijsvrij dan? Ik ben bang dat dat niet het geval is. Ik woon vlakbij de blauwe stad, en die is bevroren
|
|
|
|
martimor
|
Wij gaan heel misschien naar mirns morgen Beslissing valt morgen ochtend
|
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Zaterdagmorgen maar even goed uit het raam kijken en de wind in de gaten houden. Het lijkt Mirns te worden.
|
|
|
Peer
|
@Wim ik ben niet thuis.. Anders stapte ik nu even op de fiets voor je. Zal ik morgen ochtend even voor je kijken?0,0 ijs op mirns vandaag...
|
|
|