|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Mooi man...Hebben jullie wel een vliegbrevet? Wat hadden jullie trouwens voor een cameramount? Dat ding staat wel een stukkie boven het water zo te zien...
|
|
|
|
martimor
|
Camera op een hengel, ca 4 meter hoog. Maar zoals te zien op t eind heeft hij het begeven
|
|
|
KiteOngoing
|
Was weer lekkah. Volgens mij nog nooit zo druk geweest. Hopelijk binnenkort weer zo'n dagje.
|
|
|
|
martimor
|
De hengel sloper was waarschijnlijk de wind, niemand in de buurt. Op t eind zie je hem omgaan
|
|
|
Peer
|
Morgen (vrijdag 7 juni) iemand (bij voldoende wind) zo gek te krijgen eens te gaan kijken in termunterzijl? Schijnt ook met laagwater te doen te zijn. Ik ben qua tijd flex, en kan zelfs zorgen voor vervoer mocht dat een probleem zijn...
|
|
|
|
tgroot
|
Denk dat je beter in zeeland kan zijn komende dagen peer ,) 6 bft in de avonden
|
|
|
Peer
|
:-) @tgroot dat is ook een idee... @ albert, waarom staat er nu op lauwers dan al weer 16 knopen bij een voorspelling van 11 (windfinder) maar ik ga er niet alleen staan....
niemand? De laatste dagen gaat het meestal harder waaien gedurende de dag...
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
zie idd dat t wel lekker waait nu. maar inmiddels uur geleden hoog water. helaas, te laat....
|
|
|
Peer
|
dat zou op termunterzijl niet uit maken lees ik.. daar is altijd water...
|
|
|
|
leonmeijer
|
Zijn er tegen 18.00uur nog mensen op Lauwersoog die gaan kiten? Of Eemshaven? Hoogwater om 20.00 dus volgens mij water om 18.00uur.
|
|
|
Peer
|
nee hoogwater om 23:00.... termunterzijl zou naar verluid wel kunnen met half of zelfs laagwater. Ga er nu 18:50 heen om te kijken...
|
|
|
|
Peer
|
we konden meestal net hoogte houden en in de vlagen af en toe nog wat upwind komen. Veel chop ten opzicht van de windsterkte. Dat helpt niet om hoogte te houden.
De serveerster achter de bar aan de haven wist niet wat kitesurfen was... kun je nagaan hoe weinig kitesurfers daar komen...
|
|
|
Bandit 7
Geen avatar
|
Morgenochtend nog mensen naar Lauwersoog? Hoogwater om 11.24u
|
|
|
sanne
|
morgenochtend? met welke wind??
ik zit te denken aan late avondsessie. als je een stukje loopt kan je al vroeg het water op met NO wind. denk wel om een uur of zeven /half acht al. gaan er meer vanavond die kant op??
|
|
|
Taco.
|
Misschien avond nog even. Spot X anyone?
|
|
|
sanne
|
ben bang dat spot x te weinig wind is... altijd paar knoopjes minder dan loog, zeker als wind in t westen zit..
|
|
|
Taco.
|
ja is niet veelbelovend op dit moment, ook Loog valt nog tegen ik sla over denk ik
|
|
|
sanne
|
loog is prima denk ik; van de week met 18-20 knoopjes op de metingen de hele avond met een 8je wezen knallen..
|
|
|