adrenalin
|
Vond de wind niet fantastisch....
Toen we er rond 13:30 even kwamen kijken zag ik tientallen kites in de lucht hangen, maar maar een enkeling die daadwerkelijk vaarde...
|
|
|
vinnie
|
..het was superlekker vandaag! En eindelijk (aan het eind van het seizoen nog op de valreep) geleerd om hoog te springen. Gaaf hoor! Vanochtend lekker gevaren van 10 tot 12 en daarna nog tot 14:00? ongeveer, met 14m kite. Rond die tijd was er inderdaad weinig actie op het water. Hier nog foto's. Kwam vanmiddag rond 13:00u het Batavia schip trouwens langs varen..?
|
|
|
adrenalin
|
weetniet....Heb wel een oud schip voorbij zien varen, aan de zeilen te zien tenminste....
|
|
|
Olaf Pasker
|
jah het leek een oud schip maare het was egt druk man maar wel lkkr gevaren
|
|
|
xray
|
Pff, noem je dat druk? Ben je dus niet op de Slufter geweest. Daar stonden om 16.00 nog 80 kites in de lucht en toen waren er dus al redelijk wat mensen vertrokken omdat ze vanaf het ochtendgloren op het water waren. Perfect 12m weer trouwens.
|
|
|
MasterRj
Gast
|
De foto's die nu staan = de helft van wat er was. Op een geven moment zag je gewoon geen gras meer maar 1 walhalla aan kites - echt zeer gruwelijk om te zien!!! Wel heel erg druk-nonstop touwen ontwijken...
|
|
|
adrenalin
|
Het gaat de slechte kant op zo.....er komen iedere week meer kiters bij !!!!
|
|
|
Claudia
|
Nou lekker windje dan MasterRj, als alle kites op het gras liggen. Zie op de foto ook maar een stuk of zes lekker varen.......na ja, ben misschien wel jaloers omdat ik zelf niet kan hehe.
|
|
|
Frits
|
Beetje vlagerig was het wel bij de kant.. Maar ik zal maar niet vertellen wat een topdagje het was
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Om 13:30 was inderdaad de wind en de meeste kiters even foetsie. Daarna weer volle bak gaan!
Druk maar goed te doen, tot aan zonsondergang gevaren!
Ga alleen wel een kapvergunning aanvragen voor dat bosje upwind op de dijk!
Kiteron
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Hey claudia, rond 3 uur kwam de wind weer terug. Heb met mijn 16 tot aan zonsondergang kunnen kiten. Er waren tijden bij dat ik zelfs wat moest depoweren....heb zolang gekite dat ik nu nog spierpijn heb....de ondergaande zon, het mooie weer, het geluid van water + de vrijheid die ik beleefde die dag maakte het een supergruwelijke sessie :-)
ik zou heeeeel jaloers zijn want heb zelden zo'n mooie sessie gehad hier in t 'koude' nederland... wind had idd wel iets harder mogen zijn maar er moet altijd ruimte blijven voor verbetering ;-)
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha....wrijf er nog maar ff in dat het een top dagje was. Dat arme meisje zit met een paar gekneusde spareribs...... Maar als het zo top was waarom idd zoveel kites op het gras...? Lijkt wel een doortrekkerscamping.
|
|
|
Frits
|
werd gebruikt als zonnescherm
|
|
|